Aviseringar
Rensa alla

Kär??


Ämnesstartare

Jag är 18 år gammal, aldrig varit kär, inte ens kysst eller hållit handen med någon. Det är ganska patetiskt, om ni frågar mig. Är det det?

Jag har nu träffat en kille som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka. Jag tror mig vara väldigt kär i honom. Han får mig att uppleva fjärrilar i magen.

Men vet inte om han är intresserad av mig. Hur tar jag reda på det? Eller hur får jag han att bli det?


   
Citera
Ämnesstartare

Du interagerar med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Är det det?

Nej 🙂

HaniiieH:

Men vet inte om han är intresserad av mig. Hur tar jag reda på det? Eller hur får jag han att bli det?

Fråga honom är ett sätt
Kolla hur han kollar på dig är ett annat, tittar han mycket på dig kan vara ett tecken att han gillar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Han kan vara bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså... Jag har insett att jag måste tänka RIKTIGT noga innan jag pratar med vissa personer, även om jag känner dem mycket väl, och det tyder på att jag inte egentligen/från början kommer överens med dem personerna.
Personer som jag däremot kan prata fritt med, om vad som helst, som förstår mig och som jag kan ha en oavbruten diskussion med det är de som jag egentligen kommer överens med.

Av detta har jag lärt mig att jag inte ska satsa på vissa killar, den typen av killar som får mig att tänka "Vad säger han om jag säger det här?/Hur kommer han att tolka det här...?"
Aja, det jag vill komma fram till är att man inte ska anstränga sig för att få en annan person att bli kär i en, det fungerar inte riktigt. Man ska vara sig själv, påriktigt, man ska inte tänka ut några taktiker eller planera processen. Tänk heller inte på resultatet. Umgås bara.

Fick ba lust att skriva det där och nu när jag läste din text insåg jag att min text egentligen inte passar in här, hehehhe, sorry[cute]
btw, jag är nog fel person att skriva ngt sådant här[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Kolla hur han kollar på dig är ett annat, tittar han mycket på dig kan vara ett tecken att han gillar dig

Jag tror mig veta att han kollar ganska mycket på mig. Ibland kan jag känna att han bara sitter och kollar på mig.... Men jag vet inte vad det betyder.

Anarkandi:

Han kan vara bög.

Hmm, varför!?

detberorpå:

Fick ba lust att skriva det där och nu när jag läste din text insåg jag att min text egentligen inte passar in här, hehehhe, sorr

Det är lugnt, jag förstår vad du menar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Hmm, varför!?

Nej, bara en möjlighet. Prova ragga upp honom och se om han inte är det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej, bara en möjlighet. Prova ragga upp honom och se om han inte är det. 🙂

Haha, okej. Men jag vet att han inte är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Det är lugnt, jag förstår vad du menar 🙂

Nej det gör du inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Men jag vet inte vad det betyder.

Ask him då 😀 värsta som kan hända är att han säger nej 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Det är ganska patetiskt, om ni frågar mig. Är det det?

har inte heller gjort ngt av det du skrev och jag är inte mer patetisk än andra människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Ask him då 😀 värsta som kan hända är att han säger nej 😛

Jo, jag vet. Men det är lättare sagt än gjort pga olika saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Haha, okej. Men jag vet att han inte är det.

Då borde han gilla dig, du verkar vara en trevlig tjej. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Då borde han gilla dig, du verkar vara en trevlig tjej. =)

Kanske, men jag vet inte. Ibland är han underbar, snackar, skrattar, ler, hjälper till, frågar hur man mår. Men ibland så ser han mig inte över huvudtaget.... :S

Haha, tack 🙂


   
SvaraCitera