Aviseringar
Rensa alla

Kär


Ämnesstartare

Jag går andra året på gymnasiet och är kär i en kille i min klass, blev kär tidigt oh har varit kär i han i 1 år nu men har inte sagt något. Brukar stirra på honom i klassrummet men vet inte om han vet det eller har märkt det. Ibland känns det som att han gillar mig, han brukar ofta gå förbi mig i klassrummet innan han sätter sig osv. Men det är många som tycker att han är snygg och han har många tjejer runt om kring sig så det känns rätt svårt att haffa honom. Frågade om hans snapchat och fick den för 8 månader sedan ungefär men vi har aldrig skrivit till varandra. 
Min fråga är vad jag kan göra för att få honom men också om man "kan" vara ihop med någon som går i ens klass. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Kneko

Utnyttja att du har hans snapchat, skicka iväg något! Det är alltid enklare att få kontakt online, även med folk man känner irl.


   
SvaraCitera

(Detta är vad jag brukar göra) försök prata med honom, långa koncersationer om allt möjligt, uttnytja att du har hans snap


   
SvaraCitera

Skriv till han, skicka en bild eller så, ha en fredlig konversation först, typ "hur är det?" "Vad görs?" Eller nåt sånt. Sen kan du dra till med en intim bild eller så om han är med på det.


   
SvaraCitera

Ja, man "kan" ha en relation med en i samma klass


   
SvaraCitera

Samt som andra säger: Börja prata med honom. Det viktigaste är först och främst att du gör någonting, och då kan du prata var som helst vare sig det är snap, irl eller någon annan stans. Välj det som känns enklast helt enkelt.


   
SvaraCitera