Aviseringar
Rensa alla

Kär hjälp 🙁


Ämnesstartare

Hejsan alla nu ska jag berätta allt så att ni förstår riktigt hur jag känner just nu, okej det är såhär att jag har aldrig riktigt förståt vad kärlek är för någoting, jag har liksom låtsas blivit kär eller så har jag bara aldrig riktigt förståt ifall jag vart det men iaf nu ska jag komma till ämnet

Jag träffade en tjej för cirka 6 månader sedan och efter ungefär 4 månader av vänskap så känns det som att jag aldrig kan vara ledsen när jag är med hon jag blir helt konstig känns som att jag flyger och allt är så lätt, så sen har vi börjat umgås väldigt ofta, problemet är att hon uppfattas ganska blyg för andra och har faktist aldrig haft en kille mer än i lågstadiet och det är det som gör allt ännu jobbigare, men iaf

Jag bjöd ut hon på att äta middag som jag betalade på resturang och sedan bio, väll efter ungefär halva bion så höll vi hand jag och hon, och jag blev skit glad, men sen efter några dagar så pratade vi på msn eller jag var tvungen att fråga som tog mig ett tag att lyckas med men jag frågade frågan hur känner du för mig?, då svarade hon att hon inte vet vad hon känner "just nu" jag funderar på ifall detta är något hon säger för att hon vet att jag gillar hon och hon vill inte sabba vårran vänskap eller ifall hon inte är säker på riktigt,

Jag vill inget annat än att vara med hon för hon betyder allt för mig och som jag sa umgås vi väldigt ofta och hon brukar sova hos mig och så men vi har aldrig gjort något bara hållit hand "1" gång, och jag börjar fundera på ifall jag ska ge upp eller ifall jag ska fortsätta att satsa för jag gillar verkligen tjejen så sjukt mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag har aldrig känt såhär för någon förr :(, snälla ge mig tips


   
Citera
Ämnesstartare

Ok


   
SvaraCitera

Jag skulle vilja berätta om en tjej jag träffade igår, hon var söt men hade en sne rygg och det funkade helt enkelt inte för mig.


   
SvaraCitera

okej


   
SvaraCitera

Låter som om hon är blyg helt enkelt. Du får väl vara lite mer på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta o se vad som händer. Du har hela livet på dig. Tro mig det känns kanske viktigt nu, men om ett halvår så bryr du dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Låter som om hon är blyg helt enkelt. Du får väl vara lite mer på.

Ja alltså det är det jag vill vara men jag är orolig eftersom att hon är blyg att vara på kanska gör jag hon stressad och det vill jag inte heller :/


   
SvaraCitera

overkligt1:

Ja alltså det är det jag vill vara men jag är orolig eftersom att hon är blyg att vara på kanska gör jag hon stressad och det vill jag inte heller :/

Pröva att snuska till det lite då 😛 T.ex. när ni ligger o myser tafsa lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Pröva att snuska till det lite då 😛 T.ex. när ni ligger o myser tafsa lite.

Jo det är egentligen sant, testa måste man ju och göra misstag måste man oxå men vi ska tydligen dricka lite och titta film i helgen kanske är ett bra sammanträffande till det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overkligt1:

Ja alltså det är det jag vill vara men jag är orolig eftersom att hon är blyg att vara på kanska gör jag hon stressad och det vill jag inte heller :/

Vet du vad?

Säg precis det till henne.
Säg som du känner och det du tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Vet du vad?

Säg precis det till henne.
Säg som du känner och det du tänker.

Jo jag funderar på det men jag är lite feg tror jag, är så jävla rädd att få nobben och se hon skratta åt mig eller något sånt inte för att jag tror att hon skulle skratta åt mig men vill inte göra en pinsam situation


   
SvaraCitera

Varför kan människor inte sammanfatta sina trådar i slutet?

"I sammanfattning: Hjälp mig med blahba blaha... "

Då kan tom latisarna hjälpa dig! .D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overkligt1:

något sånt inte för att jag tror att hon skulle skratta åt mig men vill inte göra en pinsam situation

Neee men om hon inte kan respektera dig som talar rakt utifrån det som du har på hjärtat, då är hon inget att ha iaf.

Kör på det nu förfan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Neee men om hon inte kan respektera dig som talar rakt utifrån det som du har på hjärtat, då är hon inget att ha iaf.

Kör på det nu förfan!

Tack det kändes faktist mycket bättre,
tack för pushen (=


   
SvaraCitera

overkligt1:

hållit hand "1" gång,

Är du månne p11 [rolleyes]


   
SvaraCitera