Aviseringar
Rensa alla

Kär i 2..


Ämnesstartare

Hej ! Jag och min kille träffades sommaren 2010 och är fortfarande tillsammans, vi bor tillsammans och jag älskar han hur mycket som helst. MEN sommaren 2009 träffade jag också en kille, alltså ett år innan, vill höll på lite med varandra och jag var helt galen i han. Jag trodde inte att han ville ha ett seriöst förhållande med nån och vart därför tillsammans med min nuvarande kille. Men det har inte gått en endaste dag utan att jag har tänkt på den andra killen..[cry]

Så hur fan ska jag göra nu[confused]? tips och råd, JA TACK !


   
Citera
Ämnesstartare

wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortsätt vara fjortis väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awesome ! Bra svar !..[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sagan96:

Awesome ! Bra svar !..

thx


   
SvaraCitera
time
 time

sagan96:

Jag trodde inte att han ville ha ett seriöst förhållande med nån och vart därför tillsammans med min nuvarande kille.

Tycker du borde visa den här meningen för två personer av två olika anledningar. Den ena är din nuvarande pojkvän, av anledningen "spontant socialt experiment för att se hur lätt det är att knäcka någons självförtroende".

Den andra personen är din svenskalärare, av anledningen att han borde ta dig i örat. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte direkt att sånt här är så ovanligt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sagan96:

Tror inte direkt att sånt här är så ovanligt

kanske nt bland pantade f14


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Den andra personen är din svenskalärare, av anledningen att han borde ta dig i örat.

Du menar inte hennes "svensklärare" då? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du menar att 14 åringar är dom enda som har svårt att glömma gammal kärlek ? lr ? fattade inte riktigt [bigsmile]


   
SvaraCitera

men alltså, träffade du den andra killen 2009 och tror dig vara kär i honom fortfarande fast du inte träffat hnm [tard]

eller har du träffat hnm efter det och ändå fortsatt vara med din nuvarande pojkvän?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Du menar inte hennes "svensklärare" då?

BÅDA FORMERNA ÄR KORREKTA, ÄVEN SOM SVENSKALÄRARE KAN SES SOM MER VARDAGLIGT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sagan96:

Så du menar att 14 åringar är dom enda som har svårt att glömma gammal kärlek ? lr ? fattade inte riktigt

NEJ, MEN DE ÄR DE ENDA SOM BAH OK JA BLIR IHOP MED HNM SÅ HAN KAN TYCKA JA R SNYGG XDdDDdXxDDD


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

BÅDA FORMERNA ÄR KORREKTA, ÄVEN SOM SVENSKALÄRARE KAN SES SOM MER VARDAGLIGT.

ÄRU 100????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ÄRU 100????

GOOGLA


   
SvaraCitera