Aviseringar
Rensa alla

Kär i 8 år yngre tjej


Ämnesstartare

Tja! Jag är född 1990. Träffade en tjej för en månad sedan och jag är väldigt kär i henne. Trodde att hon var ungefär 17 eftersom att hon både ser ut och beter sig som en 17 åring. Men fick för en vecka sedan veta att hon bara var 14 år:O. Jag var redan kär så jag fortsatte att träffa och prata med henne och jag älskar henne verkligen. Hon är väldigt mogen för sin ålder och jag är väll rätt barnslig för min. Allt jag vill är att bli tillsammans med henne på riktigt. Men jag är rädd att bli polisanmäld av hennes föräldrar om de får veta min ålder och om jag har sex med henne. Tycker ni att jag ska bli tillsammans med henne, eller säga upp all kontakt trots mina känslor? Behöver råd


   
Citera

Vänta tills hon är femton innan ni har sex då, hallå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Vänta tills hon är femton innan ni har sex då, hallå.

Men hon blir det först om ett år..:/


   
SvaraCitera

Äh vafan sätt p'na!

Fast 14 dude det är bara för ungt även om hon beter sig som en 90 åring...


   
SvaraCitera

Stoffe123:

Men hon blir det först om ett år..:/

Om du verkligen gillar henne så mycket så kan du vänta i ett år för hennes skull. Om du inte kan vänta så har du ingen business med en så ung tjej ändå [no-no]


   
SvaraCitera
mynona

Mawns:

Om du verkligen gillar henne så mycket så kan du vänta i ett år för hennes skull. Om du inte kan vänta så har du ingen business med en så ung tjej ändå

+ 1

Lyssna på Mawns. Kan du inte vänta - oavsett av vilket skäl - är du inte seriös oavsett hennes ålder.


   
SvaraCitera

mynona:

. Kan du inte vänta - oavsett av vilket skäl - är du inte seriös oavsett hennes ålder.

+1


   
SvaraCitera

Peddo, GTFO! [mad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Peddo, GTFO![mad]

alla är inte som du, s3on[wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Tycker det låter ganska vidrigt....särskilt när du får det att låta som ett år utan sex är inte går.


   
SvaraCitera

jävla pk-as


   
SvaraCitera

amsi:

alla är inte som du, s3on

Sant sant, men känns det inte något sjukare att vara som honom då? [sad][sad]


   
SvaraCitera

Åldersskillnaden är väl inget problem, vänta på att hon blir 15 bara.


   
SvaraCitera

Ja, klart man vill ha yngre. Hur kul är det att slita av en tjej kläderna och sen se att allting hänger och hela arslet är fullt med celluliter!


   
SvaraCitera

Randroid:

Åldersskillnaden är väl inget problem, vänta på att hon blir 15 bara.

[rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera