Aviseringar
Rensa alla

Kär i äldre


asdfg
Ämnesstartare

Ok jag läste elprogrammet bla bla och gör nu min lärlingstid. Det är en firma med typ 20 pers men jag har typ bara gått med samma snubbe (min handledare) i flera månader. Men senaste veckorna har jag hamnat på ett lite större projekt med min handledare och 2 andra snubbar. En de här killarna är typ den snyggaste och sexigaste killen jag sett, och han är asskön att snacka med och allt sånt, så jag börja få känslor eller vad man skall säga för han. Min handledare är typ hans bästa kompis och eftersom jag lärt känna han ganska bra nu efter flera månader fiskade jag lite om hans polare har flickvän eller så. Han ba -nej han är singel och gillar killar. jag typ, va äre sant har han sagt nått om mig etc? men han ville inte svara på det utan frågade bara varför jag var så nyfiken och så, typ drev lite med mig. men sen fick jag världen kalldusch, jag trodde den här snubben var typ 25, men han är 34, vilken han verkligen inte ser ut som Förvånad

så aah, asså nu har jag en kille som är fett snygg och shysst  och singel, och som iaf verkar gilla mig lite, men han är 34 bast, skall jag skita i detta eller är det värt att typ fråga han på dejt eller så? är det typ ok att vara med nån som är så mycket äldre liksom? har typ ingen vettig att prata med detta om så.. och språkpolisen får ledigt idag..


   
Citera

Tycker du ska satsa på din förälskelse, man säger ju att man inte ska ångra något val man gör i livet men på dig låter det som att om du sket i detta nu och fortsatte med ditt liv så skulle du nog ångra dig.

Om det sen visar sig att han inte alls gillar dig på det sättet så har du iaf försökt


   
SvaraCitera

Det finns inget rätt och fel i den här världen.

Gör det du själv vill men gör det i en takt som tillåter dig att fundera om det verkligen går åt rätt håll. Nu om förälskelsen kickar in på allvar kommer den gå förbi förnuftet men aja, that's life. Du avgör, det är din frihet men blir också ditt ansvar senare. Det går inte att skylla på någon i efterhand.


   
SvaraCitera
mynona

Om tycket är ömsesidigt är frågan inte "Är det okej?" utan "Varför skulle det inte vara ok"? Bryr man sig i sammanhanget om något så ytligt som ålder går man miste om saker som är betydligt mindre ytliga. 


   
SvaraCitera

Age ain't nothing but a number. Såvida du inte är för omogen för din ålder


   
SvaraCitera