Aviseringar
Rensa alla

kär i äldre behöver råd!


Ämnesstartare

Hej nu är det så att jag har haft en personlig tränare i 2 år hon är 23 år jag är 19 (fyller 20 jan) har haft henne i 2 år men nu på senaste tiden har ja börjat sätt saker i henne börjat insett att hon är helt underbar! och kan inte få ut henne ur huvet kan inte ens somna just nu för att jag sitter och tänker på henne. Jag har inte hennes fullständiga namn bara förnamnet. nu har jag tyvärr slutat hos henne sista gången var i förgår och ja försökte få så bra kontakt som möjligt hon berättade att hennes kille hade ja gjort slut för 2 år sedan då dom flyttat ihop och allt. jag ser helt klart bättre ut en normalt ( har gjort några modell grejjer etc.) men hon är 4 år äldre tror ni jag har någon chans? 4 års skillnad man kanske inte är i samma stadium i livet då? eller? jag känner att jag måste försöka iaf.

Min plan: kolla up hennes namn på hitta.se (väldigt liten stad, sedan ringa alla tänkbara tills hon svara sedan lägga på sms henne fråga om hon har några bra tränings tips nu när hon slutat sedan fortsätta sms med henne och kanske bjuda ut henne någonstans? låter det vättigt? hittar inte henne på fb eller något liknande så.

kan detta funka?


   
Citera
Ämnesetiketter

combat15:

kan inte ens somna just nu

Du skrev detta 12:21, man ska inte sova då [no-no]

combat15:

hon är 4 år äldre tror ni jag har någon chans?

Jorå. 23 är inte såååå gammalt egentligen om du är 19, värre hade varit om hon närmade sig 30. Fast hon kanske är väldigt mogen för sin ålder? Då kanske hon vill ha barn etc inom en snar framtid?

combat15:

kolla up hennes namn på hitta.se

combat15:

fråga om hon har några bra tränings tips nu när hon slutat sedan fortsätta sms med henne och kanske bjuda ut henne någonstans?

Låter bra, kör på det [y]


   
SvaraCitera
Åtta

combat15:

ringa alla tänkbara tills hon svara sedan lägga på

Det här känns ju aningen stalker-aktigt. [cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

Det här känns ju aningen stalker-aktigt

Men gulligt [cute]

Ålders skillnaden är väl inga problem om det inte är som loom sade, att hon kanske vill skaffa barn snart.


   
SvaraCitera

prata med henne bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

prata med henne bara

vadå prata med henne bara? vet ju inte vart hon bor eller telenummer,msn eller något smart :/


   
SvaraCitera

ofta du inte vet hennes fullständiga namn om ni tränat i TVÅ ÅR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckoboll:

ofta du inte vet hennes fullständiga namn om ni tränat i TVÅ ÅR.

nej tyvärr.. som sagt i början såg ja bara henne som en tränare då brydde jag mig inte direkt


   
SvaraCitera

combat15:

tills hon svara sedan lägga på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jo


   
SvaraCitera

Det verkar inte alls vara så stor ålderskillnad trots allt, det borde inte vara några problem. Var bara dig själv. [tired]


   
SvaraCitera

Personlig tränare i två år och du vet bara hennes förnamn, lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Personlig tränare i två år och du vet bara hennes förnamn, lulz

kan ja få några vättiga råd ist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat15:

men hon är 4 år äldre tror ni jag har någon chans

kör på, den här cougar-trenden är ju jätteinne nu[y]


   
SvaraCitera

combat15:

vadå prata med henne bara? vet ju inte vart hon bor eller telenummer,msn eller något smart :/

Är hon inte din tränare längre eller? [confused]


   
SvaraCitera