Aviseringar
Rensa alla

kär i äldre behöver råd!


Ämnesstartare

du kanske skulle tänkt på det tidigare [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag är arton år gammal. Och dejtar äldre.

Visa intresse, men var samtidigt väldigt passiv - ha ett liv. Det får inte vara uppenbart att du prioriterar varje tillfälle du kan få med henne. För om hon har dig runt sitt lillfinger är du underlägsen.

Det vill du inte vara.

Uppenbarligen har ni träning som gemensamt intresse. Att du inte under era pass frågar vad hon annars gör? För det borde du ha gjort under dessa två år.

Du kan alltid lättsamt fråga om hon vill fika någon dag. Om ni som tränar nu gör det. Dela på en shake, eller någonting.


   
SvaraCitera

om ni tränade på nån speciell klubb eller nått kanske hennes efternamn står med där [blush]


   
SvaraCitera

keybored:

Dela på en shake,

lol[bigsmile]

combat15:

(väldigt liten stad, sedan ringa alla tänkbara tills hon svara sedan lägga på

är du dum el?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victoria och Daniel varning [tard][blush][love]


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Men gulligt

men NEJ. Bara creepy [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Du kan alltid lättsamt fråga om hon vill fika någon dag. Om ni som tränar nu gör det. Dela på en shake, eller någonting.

jo vore toppen!! men nu äre ju så att hon SLUTAT där så har ingen som helst chans att prata med henne på riktigt :S måste smsa henne eller dylikt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå dit och fråga efter hennes namn [y]


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

men NEJ. Bara creepy

Att anstränga sig för att hitta någon man verkligen tycker om?
Tycker han skulle vara ganska "lam" om han inte gjorde det. Spela svårflörtad fungerar inte speciellt bra i det här fallet.


   
SvaraCitera

combat15:

kan detta funka?

jag e också 19 och har varit med 25-plussare, klart det KAN funka! man måste chansa för att komma nån vart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men ska ja ringa henne och kolla om det är hon nu då


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Att anstränga sig för att hitta någon man verkligen tycker om?

Hade jag får reda på att någon ringt runt till alla med mitt namn så hade jag tycket att det var: läskigt. stalkigt. fy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Hade jag får reda på att någon ringt runt till alla med mitt namn så hade jag tycket att det var: läskigt. stalkigt. fy.

kan säga att det bara finns 4st det kan vara


   
SvaraCitera

combat15:

kan säga att det bara finns 4st det kan vara

Jag hade ändå inte gillat det [no-no] Om någon jag "kände" ringde mig trots att den ej fått mitt nummer, så hade jag tycket att det var skumt. Hade jag velat att personen skulle ha mitt nummer, så hade jag gett ut det [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag hade ändå inte gillat det [no-no] Om någon jag "kände" ringde mig trots att den ej fått mitt nummer, så hade jag tycket att det var skumt. Hade jag velat att personen skulle ha mitt nummer, så hade jag gett ut det [zzz]

ää vem har tid med sånna fjolerier vill man ha nått gjort får man göra det själv


   
SvaraCitera