Aviseringar
Rensa alla

Kär i äldre tjej.


Ämnesstartare

Jag går just nu i första ring, och tjejen jag är kär i går i andra ring.

J

Hur ska jag göra för att bli tillsammans med henne? Hon är snygg och har många killar efter sig. Jag ser lite yngre ut än vad jag är.
//Mange


   
Citera

Du kan ju testa säga hej 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Du kan ju testa säga hej 🙂

Jo, men vi syns aldrig i skolan, då jag ALDRIG delar lunch eller rast med henne


   
SvaraCitera
penja

säger man ring fortfarande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
säger man ring fortfarande..

Jag gör, om du inte har något annat att säga, så kan du hellre skita i att svara.


   
SvaraCitera
penja

Mange22:

Jag gör, om du inte har något annat att säga, så kan du hellre skita i att svara.

oj vilken attityd! men den attityden vinner du inga tjejer.. 


   
SvaraCitera

förväntade mig typ "är sjutton hon är trettiosex".

så var det ett år. 
vilken besvikelse.


   
SvaraCitera

Hm ..undrar vad vill du har för tips och trix ifrån andra som du inte kan tänka ut själv ? 

Va bara trevlig och våga ta kontakt och se vart det leder 🙂 

Men dra inte förhastade slutsatser och försöka vinna henne ..märker hon av att du är ute efter ngt på en gång så kommer hon mkt möjligt inte visa ngt större intresse för dig , speciellt om hon tycker att du inte är hennes typ av kille ^^ 


   
SvaraCitera

Skriv kryptiska meddelanden på hennes skåpdörr och inled en hemlig konversation. Efter ett tag kommer hon att känna sig tvungen att får reda på vem det är hon konverserar med. Då kan du alltid fråga efter hennes nummer, eller lämna ditt och så kan ni se vad som händer därifrån.


   
SvaraCitera

Mange22: Jo, men vi syns aldrig i skolan, då jag ALDRIG delar lunch eller rast med henne

Du kan ju testa att skolka från någon lektion enbart för att få chansen att säga hej 


   
SvaraCitera

S3ON:

Du kan ju testa att skolka från någon lektion enbart för att få chansen att säga hej 

Det räcker väl med att "gå på toaletten" en kort stund.


   
SvaraCitera

95jonpet:

Det räcker väl med att "gå på toaletten" en kort stund.

iofs Rodnar


   
SvaraCitera

Försök att få ögonkontakt, får du det så säg hej eller le 🙂 då fattar hon om hon inte är riktigt trög, om du gör det flera gånger alltså


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
Försök att få ögonkontakt, får du det så säg hej eller le 🙂 då fattar hon om hon inte är riktigt trög, om du gör det flera gånger alltså

När jag ler mot tjejer händer ingenting. I bästa fall kan de le tillbaka. Mer än så blir det aldrig. 


   
SvaraCitera

95jonpet:

När jag ler mot tjejer händer ingenting. I bästa fall kan de le tillbaka. Mer än så blir det aldrig. 

Nej men upprepade gånger, och sen så kan du gå fram någon dag och säga "hej... jag tycker att du verkar vara en trevlig tjej... får man bjuda på fika i helgen?"


   
SvaraCitera