Aviseringar
Rensa alla

Kär i en högersympatisör.


Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

exempel på töntig konservativ:

Ron Paul är libertarian och inte konservativ. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta det är höger att va religiös, känner nog fler vänsterfolk som är det än högerfolk faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Ron Paul är libertarian och inte konservativ. [rolleyes]

motståndare till abort, äktenskap mellan homosexuella och fn? rätt konservativt.


   
SvaraCitera

tlaltecuhtli:

motståndare till abort, äktenskap mellan homosexuella och fn? rätt konservativt.

Han har sagt att abort och bögäktenskap ska lösas på delstatsnivå, och att vara emot FN är väl helt tvärt emot konservatism. Han är även för separationen av stat och kyrka trots att han är kristen. Du har ingen koll på vad du snackar om, du slänger bara ur dig buzzwords.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

motståndare till abort, äktenskap mellan homosexuella och fn? rätt konservativt.

Handlar om att kyrkan skall få bestämma själv, och inget staten skall lägga sig i. Dvs kyrkor som vill får viga homosexuella, och kliniker får göra abort. Fri marknad, fria val. Det är hans personliga åsikter och inte politiken han utövar. Du suger. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dyngbög:

Du har ingen koll på vad du snackar om, du slänger bara ur dig buzzwords.

är det här ens viktigt för skämtet....... det var inte direkt menat som flamebait.

att vara emot fn, wto, nato, nafta och så vidare till förmån för nationell självbestämmanderätt (att det i usa blir på delstatsnivå är irrelevant, det är samma praktik) är visst det konservativt. inte neokonservativt, men konservativt. att dessutom vilja stoppa den illegala invandringen är knappast frihetligt. han är en tomte.

vad är grejen med att försvara och, vilket inte är direkt ovanligt, gilla ron paul. förstår verkligen inte.

m3lis:

Det är hans personliga åsikter och inte politiken han utövar.

ifall han personligen är konservativ så är han väl för guds skull konservativ. vad i helvete.


   
SvaraCitera

MissAnox:

Vad skulle ni ha gjort?

Jag skulle ha kört på. men då är jag också mer styrd av mina känslor än förnuft. så kanske är det bäst att dissa honom. fast faktiskt tycker jag inte att det är så jävla viktigt, det där att man ska tycka lika. är du kär så är du ju. Förr var jag sådär jättepolitisk, skulle aaaaaaldrig vara ihop med någon som var höger. fast nu känner jag lite, vafan då för? ska jag inte få vara kär och glad bara för att människan inte tycker som jag? Så länge han inte beter sig illa. Men som sagt: är inte direkt militant längre. är du så har man ju vissa.. ehmm, andra krav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol, skulle tycka det var svårt att respektera nån som uppenbarligen är dum i huvudet. [crazy]


   
SvaraCitera

MissAnox:

långt ut på högerflanken

Lär ju bli många jobbiga stunder mellan er om han har sånna tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumpa och dumpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

pumpa och dumpa

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch, så obehagligt. Beklagar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

[rolleyes]

Hans hjärna är ju uppenbarligen inte något att ha[no-no] Han kanske inte duger att pumpa helr iof. Men om så är fallet så bör han utnyttjas, man skall inte slösa med resurserna![badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ju skita en ensaka tanke han har

Kan nog bli besvärligt att inte alls dela liknande grundläggande värderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Kan nog bli besvärligt att inte alls dela liknande grundläggande värderingar.

Beror ju på hur mycket man känner för varandra och hur inskränkt man är


   
SvaraCitera