Aviseringar
Rensa alla

Kär i en kille...


Leinzz
Ämnesstartare

Hej, asså detta är bara sjukt. Jag är kär i en 15 årig kille. Min kusin sa till han att jag var 16. Så han trodde att jag var 16 helatiden, och nästan börja gilla mig. Men jag är ju 13, han hatar inte mig, men klart att han skulle gilla mig mer om jag va 16. Det är fan logiskt, man gillar bara äldre. No way att han skulle gilla en som är 2 år yngre, men det är inte så stor skillnad ändå, borde jag vänta? Liksom han va jättegullig igår, han skickade en låt, Caffeine, det var ett jättegulligt par, så sa jag: i want a relationship like that too, då sa han: i can give you that relationship <3<3<3 ... Nu är allt helt annorlunda, har hänt mig tusen ggr att folk får reda på min äckliga ålder så dissar dom mig, vad ska jag göra, så jävla heartbroken asså :'(


   
Citera

Det är bara två år, don't worry.


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

aristoteles:
Det är bara två år, don't worry.

Hur kan jag inte worry, du vet hur ungdomar tänker, om en 11a årig skulle gillat mig hade jag också känt mig så ... Liksom qq


   
SvaraCitera

Leinzz:

Hur kan jag inte worry, du vet hur ungdomar tänker, om en 11a årig skulle gillat mig hade jag också känt mig så ... Liksom qq

Fast det är ju en 11-åring... ett litet barn :/

Men iaf få reda på om han gillar dig, om han gör det... Spill the beans


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

Fast det är ju en 11-åring... ett litet barn :/

Men iaf få reda på om han gillar dig, om han gör det... Spill the beans

Frågan är hur


   
SvaraCitera

Du kommer behöva berätta förr eller senare, när bestämmer du. Men om han verkligen gillar dig så spelar inte åldern någon roll


   
SvaraCitera

Go for it! 


   
SvaraCitera

Leinzz:

Frågan är hur

Vi har snackat länge och jag undrar om du börjar få känslor för mig eller något.
"Ja"
Jag måste berätta att jag är egentligen 13 år 


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Han vet att jag är 13


   
SvaraCitera

Leinzz:
Han vet att jag är 13

Men vad är problemet då?


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

Men vad är problemet då?

Han kommer inte känna samma sak, det är såklart man gillar äldre? Om han var 15 och jag 16 så skulle han gillat mig, om jag var 13 och han 15 så skulle han inte känt samma sak, men det beror ju på om han verkligen gillar mig, hur ska jag göra för att ta reda på om han gillar mig "mycket" eller inte alls. han är sjukt gullig.


   
SvaraCitera

Låter som en omvänd _trust? Galen (Filmen)


   
SvaraCitera

MarcusKing:
Låter som en omvänd _trust? Galen (Filmen)

HAHA, exakt 


   
SvaraCitera

Jag skulle väntat. Men i kärlek så har ålder ingen betydelse brukar man säga (ta det med en nypa salt)


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Du kan ju överväga möjligheten att låta honom avgöra om han gillar dig eller inte istället för att gå negativa händelser i förväg. 


   
SvaraCitera