Aviseringar
Rensa alla

Kär i en kompis?


Ämnesstartare

Jag har varit kär i en kompis, men jag vågade aldrig berätta det för risken att förlora henne som kompis.
Men efter en tid började jag fundera över vad som kunde ha hänt om jag berättat istället...


   
Citera

xLittlePinkx:

Ja (motsatt kön) (Du röstade på detta alternativ)

xLittlePinkx:

Jag har varit kär i en kompis, men jag vågade aldrig berätta det för risken att förlora henne som kompis.

Sen berättade hon en gång på fyllan att hon legat med min, dåvarande väldigt nära, kompis. Då bröt jag samman och berättade allt. Det var väldigt jobbigt mellan oss ett par månader, speciellt så de två blev tillsammans strax efteråt. Men idag är vi bra vänner igen


   
SvaraCitera

xLittlePinkx:

Ja (motsatt kön) (Du röstade på detta alternativ)

Fast jag var nog aldrig riktigt kär för det gick över utan att jag sa nåt till honom och vi är fortfarande kompisar.


   
SvaraCitera
smisk

xLittlePinkx:

Ja (motsatt kön) (Du röstade på detta alternativ)

Vi var till och med tillsammans en period, men det funkade inte. Kanske lika bra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xLittlePinkx:

Ja (motsatt kön) (Du röstade på detta alternativ)

Är det inte oftast så??

smisk:

Vi

Jag får fett ryck på din avatar tbh[surprised], ansiktet är så grymt likt en jag känner.
(ville bara konstatera det, inget illa menat)


   
SvaraCitera
smisk

Han_som_missa:

Jag får fett ryck på din avatar tbh[surprised], ansiktet är så grymt likt en jag känner.

Ah, jag har ett sånt ansikte, tror jag. Många säger så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Ah, jag har ett sånt ansikte, tror jag. Många säger så.

Kan stämma, kan stämma[crazy]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Sen berättade hon en gång på fyllan att hon legat med min, dåvarande väldigt nära, kompis. Då bröt jag samman och berättade allt. Det var väldigt jobbigt mellan oss ett par månader, speciellt så de två blev tillsammans strax efteråt

ajajaj =((

jag känner verkligen för dig just nu :/.


   
SvaraCitera

xLittlePinkx:

Ja (samma kön) (Du röstade på detta alternativ)

ja, och det har alltid varit väääldigt smärtsamt i långa perioder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xLittlePinkx:

Ja (motsatt kön) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

xLittlePinkx:

Ja (motsatt kön) (Du röstade på detta alternativ)

Han visste i princip från första början, men vi fortsatte vara kompisar och sedan blev han tillsammans med vår gemensamma bästa vän, sedan slutade jag vara kär i honom och till slut var vi inte vänner längre (hade dock inte att göra med att han var tillsammans med vår vän, vi umgicks alla tre och det var kul). [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

xLittlePinkx:

Inte säker... (Du röstade på detta alternativ)

Minns inte. Det låter inte helt otroligt, men jag kan inte komma på någon gång. Mitt minne är inte vad det... Eh, skulle kunna varit, om jag hade haft bra minne.


   
SvaraCitera

xLittlePinkx:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

xLittlePinkx:

Inte säker... (Du röstade på detta alternativ)

Småintresserad iaf, men jag sa inget, jag sjönk in i mitt eget i mörker istället. [zzz]


   
SvaraCitera

retstickan:

ajajaj =((

jag känner verkligen för dig just nu :/.

äsch, allt blev till det bästa till slut. Nu har jag inga känslor öht för henne


   
SvaraCitera