Aviseringar
Rensa alla

Kär i en kompis som har ny tjej


Ämnesstartare

Jag är jättekär i en kille som jag har träffat emellanåt, vi är kompisar nu men för ungefär ett halvår sedan talade jag om för honom att ja gillade honom men han sa då att ja va söt o snäll men inte ville ha ett förhållande just då. Ja kom över honom sen började han höra av sig igen men det har inte hänt något mer. Nyss precis träffade han en tjej men jag gillar honom fruktansvärt mycket o alla säger att vi passar så bra ihop för vi e lika o gillar samma saker. Jag vet inte om han förstår att ja fortfarande gillar honom, ska jag tala om det för honom eller komma över honom o låta han gå?


   
Citera

foolintherain:

kom över honom och låt honom gå

Fix´t och det är vad du bör göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

foolintherain:

o alla säger att vi passar så bra ihop för vi e lika o gillar samma saker.

Det är ju olikheter som ska attrahera [no-no]
Låt honom vara lycklig med sin tjej, eftersom han uppenbart inte gillar dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske inte vill va med dig.

Kapiiiiiiiiiiiish?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som nintendo säger så är det olikheterna som gör relationen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det du tycker är rätt![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad spelar de för roll han gillar ju inte dig och de är ju inte rätt att bara du skall få som du vill. Hur hade du tagit de om jag var skit ful och var kär i dig ? inte hade du bryt dig om mina känslor eller hur? Jag tror du skall tänka lite så hitta nån som gillar dig de gör livet enklare en att krångla till de i onödan. Han är säkert inte så jävla bra kille bara du som är hypnotiserad typ . [wink]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har träffat en ny tjej, right?
Han sa att han inte ville vara tillsammans med dig, right?
Nu skall du försöka ta honom, right?

Du vet att du inte borde göra det, right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera