Aviseringar
Rensa alla

Kär i en man aldrig träffat???


Ämnesstartare

Hej, detta låter konstigt jag vet men jag tror att jag är kär i en kille som jag aldrig träffat i verkligheten. Jag har väldigt svårt att bli kär och jag har bara haft ett förhållande innan och det var verkligen inget seriöst eftersom jag gick typ i 4:an haha. Men jag har pratat lite med han på Facebook och han är ett år äldre än mig och han känner min stora syrra så. Men är det konstigt att bli kär i en mab aldrig träffat? Jag vet inte om jag ska säga "kär" men jag är iallafall intresserad. Så hur ska jag göra????


   
Citera

Nej, det är inte konstigt och inte särskilt ovanligt skulle jag tro heller. Du får väl se till att träffa honom och se om du gillar han på riktigt?


   
SvaraCitera

Absolut inget konstigt med det, är nog ganska vanligt att folk idag blir det. Tumme upp


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Jag var jätte kär i en person som jag aldrig träffat en gång. De slutade med att vi träffades och bara några dagar efter blev vi ihop. Jag skulle säga att de är ganska normalt faktiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gems :
Jag var jätte kär i en person som jag aldrig träffat en gång. De slutade med att vi träffades och bara några dagar efter blev vi ihop. Jag skulle säga att de är ganska normalt faktiskt. 

Det som är problemet är att jag inte vågar säga att jag liksom vill vara vän med han eftersom han är kompis med min syrra och hon vet att jag har skrivit lite med han. Och ja hon retar mig plus att innan jag skrev med han så retade hon mig att vi var ihop och så Förvirrad 


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Ajdan01:

Det som är problemet är att jag inte vågar säga att jag liksom vill vara vän med han eftersom han är kompis med min syrra och hon vet att jag har skrivit lite med han. Och ja hon retar mig plus att innan jag skrev med han så retade hon mig att vi var ihop och så Förvirrad 

Sluta bry dig bara. Hon kommer sluta reta dig om du inte reagerar på det. 


   
SvaraCitera

Mm jag var jättekär i en bondbrud en gång


   
SvaraCitera