Aviseringar
Rensa alla

Kär i en ny trots pojkvän, hjälp mig!!!


R2D2:

5. Jag vet att Jakob är en bättre pojkvän än Alex...

vad menar du ens med det?


   
SvaraCitera

R2D2:

Självklart

Bra. Då får dom tävla om dig genom att äta småkryp och liknande,en vad dom och tittarna inte vet är att du är min tjej. Det avslöjas först i sista avsnitten. Låter inte det bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vad menar du ens med det?

Som jag sa, han hör av sig mer osv. Du får ursäkta den dåliga förklaringen.

kebu12:

Låter inte det bra?

FANTASTISKT! Tittarsiffrorna kommer gå i taket. Och så löser det mina problem, jag får en helt ny dude. Är du snygg?


   
SvaraCitera

Alltså, jag säger bara en sak
If you fall in love with two people, pick the second. If you really loved the first person, you wouldn't have fallen for the other.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade du träffat mig hade du varit kär i 3 personer samtidigt, omg!

Allvarligt talat så låter det som om du är förälskad av tanken på att ha ett förhållande, inte i någon av personerna. De är bara de enda som var tillgänliga för dig som varit någorlunda attraktiva.

Om så inte är fallet (vilket du inte kommer tycka det är eftersom det är en försvarsmekanism att blåneka en sådan "anklagelse") så föreslår jag att du låter den mest värdiga vinna. DVS var lite passiv och se vem av dom som är mest på, den tar du.

GL HF


   
SvaraCitera

R2D2:

FANTASTISKT! Tittarsiffrorna kommer gå i taket. Och så löser det mina problem, jag får en helt ny dude. Är du snygg?

Nej. Men det är väl bara en bra sak? Jag menar, du slipper oroa dig för att andra tjejer vill ha mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte bli tillsammans med jacob, som är bäst pojkvänsmateriel samtidigt som du ibland myser till det med han andra och får ett ordentligt knull. Många tjejer gör så, samt jag gör det. Polygami [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

(vilket du inte kommer tycka det är eftersom det är en försvarsmekanism att blåneka en sådan "anklagelse")

Jag har anklagat mig själv för samma sak, var nästan helt säker på det ett tag och kände mig riktigt crappy. Men alltså nej, det är inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Nej

Det kanske kryddar programmet lite extra, allt blir ännu mer oväntat!


   
SvaraCitera

R2D2:

Det kanske kryddar programmet lite extra, allt blir ännu mer oväntat!

Aa, en snygg tjej och en ful kille. Ingen kommer fatta varför du valde mig!


   
SvaraCitera

Om man trivs med sin pojkvän dumpar man inte honom för någon annan. Det skulle du ha tänkt på innan du blev ihop med honom.


   
SvaraCitera

allt nytt e najsss""" !!


   
SvaraCitera

R2D2:

Jag vet att Jakob är en bättre pojkvän än Alex...

SKit i Alex, du har en bra kille redan.


   
SvaraCitera

ankzor:

SKit i Alex, du har en bra kille redan.

Gillar hon den andre bättre så spelar det väl ingen roll hur bra den gamle pojkvännen är.


   
SvaraCitera

isola:

Gillar hon den andre bättre så spelar det väl ingen roll hur bra den gamle pojkvännen är.

Om man nu tycker det är smart att leva på enbart sina känslor så visst, byt partner varje gång dina hormoner sprutar.

Personligen gillar jag att ha lite logik med i mitt liv


   
SvaraCitera