Aviseringar
Rensa alla

kär i en pedofil.


Fkpaw:

jag finns i chatten ifall du behöver prata av digHjärta xoxoxoxoxoxo 

Peddo arne kommer och räddar mig Mycket glad


   
SvaraCitera

Tickstart:
öhm.. det var meningen att det skulle låta som att jag är pedofilen men, tror inte jag lyckades så bra

Lite kul var det ändå.

Till TS: 
Anmäl.


   
SvaraCitera

adaq:
Du bör nog säga upp kontakten innan något händer med dig. Han är troligtvis bara ute efter dig i sexuellt syfte. Han ljuger troligen om att han inte gjort det och han säger bara att han aldrig skulle ljuga för dig bara för att du inte ska lämna honom. Hur gammal är du ens och vad säger dina föräldrar om detta


   
SvaraCitera

Kärleken kan likväl som det är underbart vara ett hinder. Du måste förstå att även om den här killen utåt sett verkar bra, så är pedofili en allvarlig psykisk störning som säkert kan få även den värste att försöka göra sig bra.

För din egna skull, bryt kontakten. Den här killen kommer bara göra dig ont.


   
SvaraCitera

Varit i samma situation,  dock så var han bara 4 år äldre (vad han sa). Jag var runt 13 år då. Det slutade med att jag fick säga upp kontakten, något av det bästa jag har gjort men det var samtidigt svårt eftersom att jag var som manipulerad. Hade lågt självförtroende osv och han sa att jag var fin osv. Antagligen så har han lurat dig tyvärr… Om han nu håller på med 8 åringar så måste du bryta kontakten. Om han åker fast igen och hans dator blir beslagtagen så kommer även du att bli inblandad, dina föräldrar kommer få reda på det osv. Va stark och gör det. Det finns någon annan där ute för dig 


   
SvaraCitera

Skit i relationen och kolla på Indiana Jones!


   
SvaraCitera

Vad var det för "länk"? Hur får man tag på länkar som berättat om folks liv?

TS luktar troll.


   
SvaraCitera

Säg upp kontakten på direkten! Förstår om det är jättesvårt, men det här kan sluta illa. Han ljuger förmodligen bara. Det låter som att du aldrig har träffat honom i irl? Om ni bara pratat över internet så kan han ju vara precis  hur som helst. Jag skulle absolut säga upp kontakten, även om det är svårt! 


   
SvaraCitera

Man vill ju inte säga upp kontakten, men det är nog bäst, om han ljug om att inte ha barn, kan han nog ljuga om att han älska dig. Tyvärr.
men det kan gå åt helvete om du fortsätt prata med han.


   
SvaraCitera

qwertyy:
Man vill ju inte säga upp kontakten, men det är nog bäst, om han ljug om att inte ha barn, kan han nog ljuga om att han älska dig. Tyvärr.
men det kan gå åt helvete om du fortsätt prata med han

Det var en väldigt gammal tråd du hitta. Osäkert vad du sökte på, men har du några tankar eller så kring ämnet?


   
SvaraCitera

Urskogen:

Det var en väldigt gammal tråd du hitta. Osäkert vad du sökte på, men har du några tankar eller så kring ämnet?

Såg inte att den va så gammal.


   
SvaraCitera