Aviseringar
Rensa alla

kär i en skinhead!!!


Ämnesstartare

Hur ska man tänka när den man gillar har ett kriminellt förflutet med droger o stölder! och är fortfarande med samma kompis gäng fast de är nu hur trevliga som helst! min kopis säger att de gör så bara för att lura ner mig i slummen men hon känner ju inte människorna hon säger att de inte förändras men hur vet hon det? är så förvirad gillar denna kille! [love]


   
Citera

Sålänge det är förflutet så spelar det väl ingen roll?


   
SvaraCitera

Hur gammal är du och hur gammal är han?

Som sagt, om det bara hör till det förflutna spelar det ingen roll. Annars kanske du ska backa om du inte har någon dröm om att leva det "coola" livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte riktigt hur det ser ut på drog fronten flera håller fortfarande på men har bestämt mig för att inte testa vilket jag ska hålla! men vet inte hur det är med killen! hälften säger att han är dålig för mig o kommer förstöra mitt liv (har bara träffat han för flera år sedan) andra tror på förändring !!! kluven [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är 20 år!


   
SvaraCitera

vadårå skidheads är ju jättesnygga. go for it.


   
SvaraCitera

att han är skinhead har ju inget med att han är kriminell att göra [shake] Aja skit samma verkar dumt från din sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar han ju men det blir så jobbigt när det är några som ifråga sätter hans levande han är ju hur go och snäll mot mig! de säger han gör så för att lura dig men hur fan kan de veta det!!!!???! jag tror han kan förändras eller är det svårt???!


   
SvaraCitera

Om han är naziskin så är det bäst att hålla sig på långt avstånd.

Om han är traditionellt skin så är det okej, så länge det inte är något fotbollshuligan-skinhead, dom är inte heller softa.

Kom dock ihåg vad DS 13 sa.

I dont wanna be a skinhead, all they drink is beer, I dont wanna be a skinhead, Im fucking sick of beer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han e mest för o festa!?!!


   
SvaraCitera

Semi:

I dont wanna be a skinhead, all they drink is beer, I dont wanna be a skinhead, Im fucking sick of beer.

troll


   
SvaraCitera

doog:

troll

Säger du att det inte är okej att ogilla öl? [sad]


   
SvaraCitera

Semi:

Säger du att det inte är okej att ogilla öl?

Ja det är så vi gör det!


   
SvaraCitera

sluta hänga i tanto


   
SvaraCitera

Semi:

Om han är naziskin så är det bäst att hålla sig på långt avstånd.


   
SvaraCitera