Aviseringar
Rensa alla

Kär i en tjej


Ämnesstartare

mynona:

...så är det inget du behöver bry dig om.

Jo men generationsgapet kan givetvis vara ett problem.
Det beror givetvis hur personen i fråga är som person och hur mogen denna är. Dock har jag en känsla av att många anser sig mogna fast de faktiskt inte är så mogna som de tror.

Syftet är bara att hon har nästan 10 år längre livserfarenhet och kan ställa till problem om han ska göra ett intryck.

mynona:

Men det är inte heller något som betyder mycket

Faktiskt så gör de det. Män attraheras av ungdom och skönhet, kvinnor av status. Sen om just inte DU gör det, betyder inte att många andra kvinnor inte gör det.
Mitt råd till TS var att ta reda på vilken typ av killar den här tjejen haft med att göra innan. Kan ge honom en bild av vilken typ av killar den här tjejen gillar.

mynona:

särskilt inte om man som hon är gammal nog att ha ett såpass gott självförtroende att man blivit trygg i sig själv.

Hon är bara 26 år. Hon är knappast i det stadiet än. Tror de flesta inte är riktigt vuxna förrän nån gång efter 30. Men visst det är möjligt att hon är det. Bara att kolla upp henne och se hur hon beter sig.


   
SvaraCitera

Varpire:

Är det helt kört

Varför[surprised]


   
SvaraCitera

Hon kommer att tycka att det är sött


   
SvaraCitera

Hade det varit en 18-årig tjej som var kär i en 26-årig kille hade det inte varit ett dugg konstigt.
Brys helt och hållet på hur mogna ni är som personer.

Varpire:

Är det helt kört, eller ska jag försöka?

Äsch kör på.


   
SvaraCitera