Aviseringar
Rensa alla

Kär i en tjej


MastNj
Ämnesstartare

Jag har blivit kär i en tjej i min klass. Jag går andra året på gymnasiet.

Jag har gillat henne sedan en längre tid men det är på senaste tiden som det verkligen börjat pirra i magen.
Jag kan inte sluta tänka på henne!

Jag ska beskriva lite:
Hon är underbar!
Lite barnsligt men på en mattelektion så började vi helt random skicka
massa lappar till varandra 😛 det var inget speciallt på lapparna rikigt,
bara typ dösnack.

Nån vecka efter det så fick jag hennes nummer från en i klassen.
Sedan dess har vi sms:at i princip varje dag, det är väll ungefär 1 eller 2 dagar
som vi inte sms:at med varandra 😛 I sms:en har vi pratat om nästan allt möjligt;
våra rum, våra husdjur, våra syskon osv

För 5 veckor sedan fick hon veta att jag är kär i henne. Hon reagerade inte så speciellt, det kanske inte kom som en överraskning? ^_^
Hon blev lite generad när hon fick reda på det (hon fick lösa ett krypterat meddelande, jag var med när on dekrypterade).
Hon sa: "Jag vet inte vad jag ska säga...". Sedan dess har vi verkligen sms:at och pratat mycket med varanda.
Till och med när jag var hos tandläkaren satt jag och sms:ade med henne i tandläkarstolen ^_^ (medans dom grejade med borrar och skit).
För 4 veckor sedan så fick hon läsa en dikt jag skrivit till henne, hon tyckte den var "oerhört fin". Ett ag efter fick jag henne på Skype.
Vi kom in på ämnet att jag är kär i henne och pratade lite om det:
Jag: "det är läskigt att vara kär :S ;("
Hon: "är det? eller, det borde ju jag veta.... xD varför?"
Jag: "Det känns konstigt i magen oxå kan jag inte sluta tänka på dig .. Och du gillar säkert inte mig så mycket vi blir tsm nån gång så då kommer det bara bli helt akward och jag typ går och tänker på det hela tiden typ halv-ledset :|"
Hon: "aaw.. äsch det gör inge 🙂 men jag förstår.. just nu så känner jag inget mer för dig åan vänskap, men man vet aldrig vad som händer i framtiden.. :)"
Sen bara forsatte vi typ att prata som om det där aldrig hade hänt :3 Hon sa att hon ville hitta på något nån dag.
Efter detta så pratade vi om allt möjligt och sms:ade skitmycket.
Veckan efter så ville hon följa med mig hem, men det blev inte så.
Däremot veckan efter det så hänge om med mig hem på fredagen. Vi hade jättekul tillsammans hemma hos mig; Vi spelade Amnesia (det hade hon velat testa länge), åt mat, pratade och så.
När hon skulle gå sa hon med ett stort leende: "Kom hit så får jag ge dig en kram" och sträckte ut högerarmen. Jag tog givetvis emot kramen.
Det är en otroligt underbar känsla att bli kramad av någon man älskar! 🙂

In skolan så typ varje gång vi får ögonkontakt så ler vi båda :3 Och jag får en liten hjärtattack (såsom när man lutar på stolen och tror man ska falla).

Jag är så otroligt förälskad och jag kan inte sluta tänka på henne!
Vad tror ni? Tror ni att hon gillar mig mer nu (3 veckor efter det hon skrev på Skype)? Tror ni ajg någonsin kommer bli tilsammans med henne?


   
Citera

MastNj:

Tror ni ajg någonsin kommer bli tilsammans med henne?

well, har inte läst allt för det var för mycket text. men det verkar ju som att hon gillar dig med så det är väl inte helt hopplöst. make a move ba


   
SvaraCitera

Jag får en känsla av att hon verkar "kär i kärleken" och det verkar som att hon försöker se om du är de hon söker hos en pojkvän. Bara va dig själv och hoppas på det bästa, håller tummarna för dig bro [y]


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

biff_daanne:

Jag får en känsla av att hon verkar "kär i kärleken" och det verkar som att hon försöker se om du är de hon söker hos en pojkvän. Bara va dig själv och hoppas på det bästa, håller tummarna för dig bro

Ok, hoppas det! 😀 Hon verkar lite imponerad av mig :3 Hon säger då och då "Vad duktig du är"/"Va smart du e" och så [blush]

Tackar 😛


   
SvaraCitera

TL:DR

Det blir säkert kanon i slutänden!

tat lugnt å arbeta på att läsa av henne innan du gör något drastiskt bara.


   
SvaraCitera

sött!!!!!!!!!!!!1

svar:
vet inte.


   
SvaraCitera

Aw. Men tjata inte mer om att du är kär i henne. Hon vet det nu. Ni verkar fö öv jättgulliga.


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

isola:

Men tjata inte mer om att du är kär i henne. Hon vet det nu. Ni verkar fö öv jättgulliga.

Ok 😛 ^_^


   
SvaraCitera

Om hon inte blir kär så har ni åtminstone en väldigt fin vänskap. Ta det lugnt och se efter om hennes inställning till dig ändras. Tjata inte.
Går det en lång tid och ingenting händer är det kanske dags att acceptera det hela som vänskap och ingenting annat.


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

lazertits:

Om hon inte blir kär så har ni åtminstone en väldigt fin vänskap. Ta det lugnt och se efter om hennes inställning till dig ändras. Tjata inte.
Går det en lång tid och ingenting händer är det kanske dags att acceptera det hela som vänskap och ingenting annat.

Hm ok..

- - - -

Jag var bara tvungen att tyda min dröm :3

- you are experiencing some intense emotions and/or passionate sexual feelings.
- some issue that you can no longer avoid and ignore
- you will overcome your obstacles in your life through much work and effort
- you will need to invest your best efforts and energy in your road to success and wealth
- transformation and regeneration is only possible through some hardships
- you are going through a transitional phase
- you feel restricted and that you can't express your emotions freely
- you are washing away the difficult times
- you are exploring aspects of your unconscious mind and emotions
- your needs and desires
- opportunities and options that you come across in life
- emotional or physical need that you are currently lacking in your life


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

Jag är lite rädd nu :3

I onsdags morse innan den jag är kär i gick in till skolan så hörde jag att hon skrek generat: "Jag är inte kär i han!". Och sedan på första lektionen sa en tjej till henne: "Jag vill höra allt om din ``passion´´!".

Jag är rädd att hon kanske har gått och blivit kär i någon... Om det är jag så dör jag av lycka om det är någon annan så dör jag av sorg [wink]

Vad ska jag göra för något? [shake]


   
SvaraCitera