Aviseringar
Rensa alla

Kär I En Tjej


Ämnesstartare

Hej!

För 4 år sedan börja jag i en skola och blev kompis med en tjej som jag verkligen börja tycka om. Men efter några månader var jag och min familj tvungna att flytta högre upp i sverige och har inte träffat henne sedan vi flytta.

Jag gillar henne och hon är den enda tjejen jag tänkt på dom senaste 4 åren fast vi aldrig blev mer än bara kompisar.

Och nu efter 4 år så har vi flyttat ner här igen där hon bor och jag såg henne i affären för ett tag sedan och då kom verkligen alla mina känslor för henne tillbaka.

Tidigare hade jag försökt ta kontakt med henne via MSN och FB men då skrev hon aldrig tillbaka av någon anledning.

Vi var alltid bra kompisar vi umgicks ofta men dock aldrig själva då vi alltid hade någon annan kompis med oss oftast.

Jag gillar henne enormt mycket med visade inte henne det direkt för att jag var orolig att hon kanske inte gilla mig mer än bara som kompisar.

Så mitt problem är nu hur jag ska ta kontakt med henne utan att kanske skrämma iväg henne?

Och om inte det går hur är då det bästa sättet att försöka glömma henne?

Jag uppskattar verkligen alla svar jag kan få! Och undrar ni något så fråga mig bara.


   
Citera

prova att säga hej nästa gång ni ses, det är en bra början


   
SvaraCitera

Hälsa när du ser henne i ÄFFÄREN


   
SvaraCitera

tjenare bruden

så kan du säga så vill hon pippa dirr Rullar ögonen


   
SvaraCitera