Aviseringar
Rensa alla

Kär i en tjej jag såg på bussen


Ämnesstartare

Först tänkte jag ta och be om ursäkt för en lång tråd, Second så tänkte jag ta att presntera mig själv! Tjena!, är en kille på 17 år som är ny här på ungdomar.se Blev medlem här för att snacka i forumen och få svar på frågor osv., dels för att det är kul också:) åter till saken. För ca en vecka sedan när jag åkte buss till skolan så hände något. Det var nämligen såhär att jag la märke till en tjej på busen som satt snett bakom mig. Hon kollade på mig, så jag kollade tillbaks. När vi båda såg att vi kollade på varandra så vände vi bort blicken direkt. Detta fortsatte under hela resan tills jag var framme vid skolan. När jag väl var framme vid skolan, kunde jag inte sluta tänka på tjejen. Hon liksom fanns kvar där i tankarna, det var något speciellt med den tjejen och det kändes som om det var menat på något sätt, att jag skulle se henne på bussen den dagen. Jag berättade för min kompis om denna tjejen. När min kompis och jag passerade cafetérian så satt hon där vid ett bord med sin kompis. Hon kollade på mig igen och jag gjorde likadant. Nu är det klart för mig att jag tror, jag faktiskt är lite små kär i henne. Det finns bara ett problem, eller ja.. snare två. 1 jag vet inte vad hon heter och 2, jag vet inte vilken linje hon går på. Vad ska jag göra? Jag vill verkligen se denna vackra och oerhört söta tjejen igen. Tacksam för svar! Peace:)


   
Citera
Ämnesstartare

skriv en låt. glöm henne sen. kvinnor har förstört tillräckligt många mäns liv, kid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni ingen skolkatalog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu är jag på demon-humör så jag kanske inte ska svara. men jag hade likdant för nån vecka sedan, det var en tjej som sög ut som emma watsson, vart för feg för att prata. mitt tips är att du pratar med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev smått förälskad i en kille jag drömde om i natt, har ingen aning om vem han är eller om han finns. Dina odds är i alla fall bättre än mina. Lycka till!


   
SvaraCitera
reben

tror nt denna tråden kmr bli så lång sorry =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tror nt denna tråden kmr bli så lång sorry =)

Lugnt:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
nu är jag på demon-humör så jag kanske inte ska svara. men jag hade likdant för nån vecka sedan, det var en tjej som sög ut som emma watsson, vart för feg för att prata. mitt tips är att du pratar med henne.

ok förstår, får nog försöka med det. Hoppas jag ser henne igen. Tack för svar! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Blev smått förälskad i en kille jag drömde om i natt, har ingen aning om vem han är eller om han finns. Dina odds är i alla fall bättre än mina. Lycka till!

Antagligen så måste din dröm betyda något, du kanske träffar denne någon dag. Man vet aldrig med drömmar:) Tack:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Har ni ingen skolkatalog?

Jo, men jag har redan kollat i den men hittade henne inte. Tror hon är ny, och finns inte med i den gamla katalogen kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAD FINT <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååå detta är som i värsta romantiska filmeen!! Våga le mot henne nästa gång du ser henne!:) om jag vore du skulle jag typ gå rakt fram till henne o snacka med henne, liksom vad har du att förlora? Yoloo!:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte kär, du är turned on.

Men leta upp henne i någon skolkatalog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
VAD FINT <3

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonny:
Ååå detta är som i värsta romantiska filmeen!! Våga le mot henne nästa gång du ser henne!:) om jag vore du skulle jag typ gå rakt fram till henne o snacka med henne, liksom vad har du att förlora? Yoloo!:) 

Haha kanske är en romantiskt film IRL:) Ja! Jag ska le nästa gång! Exakt! Yolo:) Tack!:)


   
SvaraCitera