Aviseringar
Rensa alla

Kär i en tjej som redan är ihop med en tjej


Ämnesstartare

Jag har ett problem!!! Jag är kär i en tjej som redan har en flickvän. Vad ska jag göra? Jag går runt och tänker på henne hela tidenLedsen


   
Citera

Du gör som du vill....

Men jag hade nog varit deprimerad ett par månader och så småningom hade känslorna avlägsnat. 

Hade känslor för en kvinna som jag aldrig blev tsm med i 2 år en gång. Ej sett henne på några år nu och tur är det annars hade jag blivit sjukt deppig igen....

Såatteh, försök koncentrera dig på annat och kanske genomför ett miljöombyte genom att byta stad, arbete, fritidsintresse lr ngt.   

good luckkkkkkk 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Du gör som du vill....

Men jag hade nog varit deprimerad ett par månader och så småningom hade känslorna avlägsnat. 

Hade känslor för en kvinna som jag aldrig blev tsm med i 2 år en gång. Ej sett henne på några år nu och tur är det annars hade jag blivit sjukt deppig igen....

Såatteh, försök koncentrera dig på annat och kanske genomför ett miljöombyte genom att byta stad, arbete, fritidsintresse lr ngt.   

good luckkkkkkk 🙂 

Det är bara att jag ser henne med sin flickvän varje torsdag.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ibland är det bäst att bara försöka förtränga :/


   
SvaraCitera

Lesbiangirl01:

Det är bara att jag ser henne med sin flickvän varje torsdag.

I vilket sammanhang? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

I vilket sammanhang? 

Jag går till ett fritidsgård för homosexuella, bisexuella, transpersoner och queerpersoner.


   
SvaraCitera

Lesbiangirl01:

Jag går till ett fritidsgård för homosexuella, bisexuella, transpersoner och queerpersoner.

Hmm ok. antar att det ej finns fler gårdar av det slaget i närheten? 🙁 

Du får helt enkelt försöka lägga fokus och koncentration på andra än henne! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hmm ok. antar att det ej finns fler gårdar av det slaget i närheten? 🙁 

Du får helt enkelt försöka lägga fokus och koncentration på andra än henne! 

Nä, Ingen annan i fritidsgård i närheten. Det går inte, jag ser henne tillomed bilder av henne i huvudet och blir svag.


   
SvaraCitera

Lesbiangirl01:

Nä, Ingen annan i fritidsgård i närheten. Det går inte, jag ser henne tillomed bilder av henne i huvudet och blir svag.

Det måste gå. Jag vet hur det är, att det är oerhört jobbigt men det går över till slut!!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
ibland är det bäst att bara försöka förtränga :/

Det går inte att förtränga bort det.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Lesbiangirl01:

Det går inte att förtränga bort det.

Det är en känsla som kan sitta i länge, men det går även om det tar väldigt med tid och är fruktansvärt jobbigt.


   
SvaraCitera

Skriv en dikt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
Skriv en dikt 

Ok!


   
SvaraCitera