Aviseringar
Rensa alla

Kär i en upptagen


Ämnesstartare

Hej

Det är så att jag är kär i en tjej som redan är upptagen dock verkar hon inte helt ointresserad av mig men jag är väl inte den mest självsäkra killen heller, och jag är väl inne i lättare depression för tillfället. Hur ska jag gå tillväga, jag går inte i samma klass som (vi båda går i samma gymnasieskola, men i olika delar av skolan) henne så hur ska jag gå tillväga för att glömma henne eller försöka lära känna henne lite smått, men hålla en låg profil ett tag innan jag går vidare ifall det går för lång tid.[shake]


   
Citera

det är kört för dig asså, hitta nån annan


   
SvaraCitera

tror hon är tillsammans med sin pojkvän av en anledning: hon är kär i honom.

Du kan testa att hitta andra: tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag har mina källor rätt så har hon gjort slut med sin pojkvän för inte så länge sen, hur ska jag gå tillväga?


   
SvaraCitera

Norda92:

Om jag har mina källor rätt så har hon gjort slut med sin pojkvän för inte så länge sen, hur ska jag gå tillväga?

prata me d henne, fråga om hon vill: se 1 asbra film med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2: sexa [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantah:

2: sexa

Vad menar du?


   
SvaraCitera

Norda92:

Vad menar du?

Dopp i grytan.


   
SvaraCitera

dom är bra såna där känslor. fy fan


   
SvaraCitera

Satsa inte på att bli hennes reboundligg om du är kär i henne iaf


   
SvaraCitera

Varför regerade jag; leave him alone bitch när jag trodde att det var en tjej, men tänkte; aaw när jag såg att det var en kille...? :S
.. weird

Men tänkte väl orka förstöra för paret, so just.. yeah, get over her.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Dopp i grytan.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norda92:

Det är så att jag är kär i en tjej som redan är upptagen dock verkar hon inte helt ointresserad av mig men jag är väl inte den mest självsäkra killen heller, och jag är väl inne i lättare depression för tillfället.

Samma grej för mig i våras.
Vi tog det ett steg längre. Skitdumt. Allting blev en enda soppa.
Bättre att närma dig som en kompis, och scanna av läget innan du bestämmer dig för om det är värt a go.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Bättre att närma dig som en kompis, och scanna av läget innan du bestämmer dig för om det är värt a go.

Blir lite knepigt men låter bäst, vill ju inte kasta det rätt i ansiktet på personen att man tycker om den i fråga speciellt inte när man inte känner personen ifråga. Vet ju inte vad som kan hända.


   
SvaraCitera

Norda92:

Hej

bli bättre än hans flickvän, lite tips. http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=1080
http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=2248

Om han har blivit av med oskulden?

SorryBartDude:

det är kört för dig asså, hitta nån annan


   
SvaraCitera