Aviseringar
Rensa alla

Kär i en womanizer


Ämnesstartare

Hur Dan gör man då? Jag är en tjej på 16 bast och en kille i klassen under mig har tyvärr fångat min uppmärksamhet, han kan få vilken flicka som helst att falla, saken är den att han kan bete sig som att han tycker om mig, titta på mig så fort vi är nära. Le i onödiga former, be om min uppmärksamhet. Han är tyvärr i populära gänget och jag är med dom andra, så saken gäller.. Ska jag försöka få honom att bli kär i mig också, isåfall hur eller komma på ett sätt att sluta tänka på honom, för jag har ingen aning. Just nu känner jag mig patetisk som ens föll för honom, han är en riktig johnny depp och jag står bredvid liknar ett odjur..


   
Citera

angelstofly:

Hur Dan gör man då?

Dan_the_ironman:

.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ågu[love]


   
SvaraCitera
mynona

Womanizer? Menar du att han är en player? Det fungerar inte att flirta med honom. Gör honom till vän i stället och gå vidare därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Womanizer? Menar du att han är en player? Det fungerar inte att flirta med honom. Gör honom till vän i stället och gå vidare därifrån.

hörde några tjejer säga det i bussen och det lät väl rätt, nja han är inte en player för han har inte haft en tjej på väldigt länge men alla vill ha honom.. Jag vet inte vem han vill ha...


   
SvaraCitera

Lär känna honom då. Heregu ni går ju bara i högstadiet. Då ska man lära känna och hångla med alla mvh


   
SvaraCitera

isola:

Lär känna honom då. Heregu ni går ju bara i högstadiet. Då ska man lära känna och hångla med alla mvh

jag fick inte hångla.


   
SvaraCitera

amsi:

jag fick inte hångla.

Du kan hångla mig nu om du vill.


   
SvaraCitera

isola:

lära känna och hångla med alla mvh

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lär känna honom då. Heregu ni går ju bara i högstadiet. Då ska man lära känna och hångla med alla mvh

Jag går andra ring och han första, ingen av oss är personer som går och hånglar med vem som helst, okej vi säger så här, han är jättesnäll, han blir ledsen om han gör någon ledsen, han är rolig och helt underbar...


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Du kan hångla mig nu om du vill.

det vet du att jag vill.


   
SvaraCitera

amsi:

det vet du att jag vill.

Du kanske inte alltid vill hångla. [blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Du kanske inte alltid vill hångla.

inte? vad vill jag göra då?[blush]


   
SvaraCitera

amsi:

inte? vad vill jag göra då?[blush]

Hångla, knulla, duscha, hångla, sova, hångla, knulla, duscha, hångla, sova. [blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Hångla, knulla, duscha, hångla, sova, hångla, knulla, duscha, hångla, sova.

hehe.


   
SvaraCitera