Aviseringar
Rensa alla

Kär i en youtuber


Ämnesstartare

Nahual:
När man är så kär som du är så betyder det att ni har ett speciellt band mellan er, även om hon inte är medveten om detta än. Det är din uppgift att göra allt du kan för att visa henne hur bra ni hade varit tillsammans. Kämpa för kärlekens skull!

Precis vad jag behövde höra! 🙂


   
SvaraCitera

åhherre


   
SvaraCitera

åh   


   
SvaraCitera

Nahual: När man är så kär som du är så betyder det att ni har ett speciellt band mellan er, även om hon inte är medveten om detta än. Det är din uppgift att göra allt du kan för att visa henne hur bra ni hade varit tillsammans. Kämpa för kärlekens skull!

Är du seriös?


   
SvaraCitera

är kär i nahaul nu. i'm coming 4 u. 


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Är du seriös?

ja d är han

tro mig, jag vet. 

snubben var efter mig i ett helt jävla år.. tills jag inte kunde säga nej längre - kärleken är starkare än försvarsstyrkan


   
SvaraCitera

Borde bli en sån som säger saker folk vill höra, ett mänskligt heroin. Bara slänga ur sig "Du duger som du är" och "Nej! Det är inte ditt fel" hela dagarna. 


   
SvaraCitera

$4.00: ja d är han

tro mig, jag vet. 

snubben var efter mig i ett helt jävla år

Ledsen


   
SvaraCitera

$4.00:
snubben var efter mig i ett helt jävla år.. till jag inte kunde säga nej längre - kärleken är starkare än försvarsstyrkan 

rip


   
SvaraCitera

dunderklumpen66:
För 3 veckor sedan började jag kolla på en youtuber och efter att ha kollat flera timmar på hennes videos så blev jag kär i henne och då började jag kolla hennes blogg och följa henne på andra sociala medier och efter varje dag blev jag mer och mer kär i henne och jag har aldrig varit så här kär förut. Eftersom hon är ganska populär på youtube och andra medier så är det svårt att kontakta henne men jag provade att skicka mail men det svarade hon inte på och nu den senaste veckan har jag mått otroligt dåligt, är deprimerad och kan börja böla av tanken på henne så jag har inte varit i skolan på över 1 vecka pga det så jag undrar vad kan jag göra för att få hennes uppmärksamhet? är nästan så desperat så att jag skulle göra vad som helst. Kan tillägga att jag är 98:a och hon är 99:a

Vafan jävla stalker :p chilla mannen då får inte henne 🙂 (yes)


   
SvaraCitera

Lämna datorn, gå utanför dörren och skaffa dig en hobby.


   
SvaraCitera

Nåå, om du känner för henne så kan du skicka det dära epostet och om hon inte besvarar detta så bör hon lämnas ifred.
Om man är förtjust i någon så behöver det inte betyda att hn är det tillbaka. Hon vet ej ens vem du är, det du kan göra är att försöka få kontakt med henne i form av ETT brev, men somsagt så bör du ej gå längre än så. Det är konstigt, tänk dig henne, hon vet ej vem du är, det är inte så kärlek fungerar, inte äkta kärlek, den går åt båda+ hållen.

Eller vad vet väl jag..


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Det är vanligt i din ålder att bli kär i kändisar.

TS är 18, inte 12.


   
SvaraCitera