Aviseringar
Rensa alla

KÄR I FEL PERSON!!!! - LIDER AV DET!


Ämnesstartare

Hej!

Ni måste hjälpa mig underbara ni med att ge mig tips och råd! Och snälla, hjälp mig! [sad].

Det är så att jag är bisexuell och är kär i min bästa kompis bror. Jag är muslim och det är förbjudet inom Islam om man med samma kön har något djupare relation än vänskap. Jag är kär i honom att jag håller på och dör här! Jag har drömt om honom 2 gånger och det har resulterats att jag har mått dåligt, eftersom det ALDRIG kommer att hända. Förmodligen är han straight och hans föräldrar är stränga muslimer och det är mina föräldrar med.

Går detta över? Vad ska jag göra med mina känslor? Jag lider av att tycka om killar. Och jag lovar, detta är inget jag vill heller. Antingen så föddes jag såhär, eller så kan det bero från barndomen. Jag vet inte! Men jag lider så jätte mycket! [sad][sad]. Ohh... det är så jobbigt. Han är så underbar...


   
Citera
Ämnesetiketter

FjollaN91:

Går detta över?

Japp.

Eller ja, bisexualiteten lär väl inte gå över. Syftade mer på det där med att man helt plötsligt får för sig att bli kär i någon random.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Japp.

Eller ja, bisexualiteten lär väl inte gå över. Syftade mer på det där med att man helt plötsligt får för sig att bli kär i någon random.

Tack för ditt snälla och ärliga svar! Hoppas verkligen det går över! <3


   
SvaraCitera

The heart wants what it wants


   
SvaraCitera

Om de är så fel att bli kär i samma kön hur kommer det sig att man kan bli de då[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Illa.

Hur gammal är du?

När du blir äldre, så kan du kanske bryta dig loss lite ifrån föräldrarnas grepp och frigöra dig.

Leva som hjärtat vill att du ska.


   
SvaraCitera

HighParadise:

När du blir äldre, så kan du kanske bryta dig loss lite ifrån föräldrarnas grepp och frigöra dig.

Inte så lätt om man kommer från en sträng muslimsk kultur även om man blivit myndig i svenska lagens ögon [cute]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Om de är så fel att bli kär i samma kön hur kommer det sig att man kan bli de då[zzz]

om det är fel att ta droger hur kommer det sig att man kan ta det då?
om det är fel att röka hur kommer det sig att man kan röka då?
om det är fel att ha fel hur kommer det sig att man kan ha det då?

HighParadise:

Hur gammal är du?

FjollaN91 P18.

HighParadise:

När du blir äldre, så kan du kanske bryta dig loss lite ifrån föräldrarnas grepp och frigöra dig.

som crypto sa, så lätt är det inte[no-no]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

om det är fel att ta droger hur kommer det sig att man kan ta det då?
om det är fel att röka hur kommer det sig att man kan röka då?
om det är fel att ha fel hur kommer det sig att man kan ha det då?

fast dom sakerna finns väl inte i deras religon? De var nämligen på de sättet jag menade 😛


   
SvaraCitera

Netherlick:

fast dom sakerna finns väl inte i deras religon?

så du menar att det inte är fel så länge man kan göra det? även om det inte finns i ''deras religion'' ?


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

så du menar att det inte är fel så länge man kan göra det? även om det inte finns i ''deras religion'' ?

nja mer på de sättet att om de är så fel i guds ögon hur kommer de sig att man kan göra de? + att pga av att man kan bli kär i samma kön så borde det ju typ stå "om du blir kär i samma kön så är det ett test från gud" men de står ju bara att det är fel(Elr jag vet inte direkt vad som är skrivet, men det borde ju vara så att han skulle vara mer öppen för det inom föräldrarna för då vore de ju lixom en andlig sak och något dom överkommer tillsammans. Ursäkta om jag suger på förklara[tired]


   
SvaraCitera

Netherlick:

nja mer på de sättet att om de är så fel i guds ögon hur kommer de sig att man kan göra de?

Det är mycket man inte får göra, men man kan göra det ändå.

Netherlick:

men de står ju bara att det är fel

För att man kan inte sprida vidare människosläktet om alla blev homosexuella. [smile]

Netherlick:

men det borde ju vara så att han skulle vara mer öppen för det inom föräldrarna för då vore de ju lixom en andlig sak och något dom överkommer tillsamman

Nej, då blir han hedersmördad. [n]


   
SvaraCitera

Ojj, detta låter verkligen svårt [sad]
Dinna känslor kommer nog inte försvinna sådär, som du skrev, man föds med det.
Du är ju vuxen, inte så lätt sak som jag skriver nu, men har du funderat att flytta till en anan stad där ej din familj elr dina vänner bor. Jag kan faktist se det som att allt kanske skulle bli lite lättare då på ett sätt. Du få leva ut din sexualitet på ett annat sätt och du behöver inte berätta för din familj ?


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

Det är mycket man inte får göra, men man kan göra det ändå

sant 😛

Kakaoxo:

För att man kan inte sprida vidare människosläktet om alla blev homosexuella.[smile]

haha xD oxå sant

Kakaoxo:

Nej, då blir han hedersmördad.

Religion är fucked up xD Själv är jag glad över en ikke religös familj


   
SvaraCitera

AHHH Muslimer! [mad]


   
SvaraCitera