Aviseringar
Rensa alla

KÄR I FEL PERSON!!!! - LIDER AV DET!


FjollaN91:

Islam är en fri religion. Du kan hoppa av, och du kan hoppa på när du vill. Finns inget som heter tvång i vår religion.

HAHAHAHAHAHAHA, var det dagens skämt eller?


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Det gör det inte.

Jag är inte insatt i huruvida någon/något föds som homosexuell, men det finns homosexuella djur. Dessa djur dras till feromoner från samkönade djur. Saknar dock för tillfället en källa. Och klockan är i skrivande stund 04:05, så jag pallar inte leta upp en åt dig.

Otrogen hund:

HAHAHAHAHAHAHA, var det dagens skämt eller?

De mer sekulära muslimerna tror stenhårt på att det är fel att ta någons liv och avrättar därför inte en person som lämnar religionen. Det är alltså fritt att komma och gå som man vill även om det kan bli knepigt socialt.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Jag är inte insatt i huruvida någon/något föds som homosexuell, men det finns homosexuella djur. Dessa djur dras till feromoner från samkönade djur. Saknar dock för tillfället en källa. Och klockan är i skrivande stund 04:05, så jag pallar inte leta upp en åt dig.

Då failar du. Att djur gör sexuella handlingar med arter av samma kön gör dem inte till homosexuella eftersom det enbart är ett sätt för dem att visa dominans.

Homosexualitet är ett begrepp påhittat av människan. Att den vill hålla på med vidriga, moraliskt förkastliga handlingar är en sak, men låt inte era vidrigheter överföras på djuren.

xsaosinx:

De mer sekulära muslimerna tror stenhårt på att det är fel att ta någons liv och avrättar därför inte en person som lämnar religionen. Det är alltså fritt att komma och gå som man vill även om det kan bli knepigt socialt.

Yeah right, antar att det bara är därför som kristna och folk som lämnar islam i t.ex Iran tvingas fly för sina liv.


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

homosexuella eftersom det enbart är ett sätt för dem att visa dominans.

xsaosinx:

Dessa djur dras till feromoner från samkönade djur.

Du kanske inte är bekant med fenomenet 'att attraheras av feromoner'?

Otrogen hund:

Yeah right, antar att det bara är därför som kristna och folk som lämnar islam i t.ex Iran tvingas fly för sina liv.

Just det, jag glömde ju helt bort att ALLA svenska muslimer stöder islam-regimen i Iran [rolleyes]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Du kanske inte är bekant med fenomenet 'att attraheras av feromoner'?

Du kanske inte är bekant med att langa upp en källa innan du påstår något så ridikulöst?

xsaosinx:

Just det, jag glömde ju helt bort att ALLA svenska muslimer stöder islam-regimen i Iran

Finns inga svenska muslimer. Däremot finns det muslimer i Sverige.


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Du kanske inte är bekant med att langa upp en källa innan du påstår något så ridikulöst?

​ http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/homosexuella-kontakter-vanliga-i-djurriket-1.44103​3

http://blt.s​e/noje_o_kultur/manga-djur-ar-homosexuella-(972307).gm

​ http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/vanligt-med-homosexualitet-i-djurvarlden_2008791​.svd

Otrogen hund:

Finns inga svenska muslimer. Däremot finns det muslimer i Sverige.

Haha, skön människosyn du har. [zzz]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Vi människor är dock smartare än så och borde därför inse att det är fel.

Med homosexualitet menar du? Du får gärna utveckla.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Med homosexualitet menar du? Du får gärna utveckla.

Att något förekommer i djurvärlden gör det inte acceptabelt för människor, eftersom det är en stor skillnad på människor och djur. Djur dödar varandra och vissa äter sitt eget bajs. Ska vi börja acceptera detta för människor också?


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Ska vi börja acceptera detta för människor också?

Nej, självklart inte. Då skadar vi ju andra. Men jag förstår inte på vilket sätt det skadar dig eller någon annan om två personer av samma kön har sex?


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Nej, självklart inte. Då skadar vi ju andra. Men jag förstår inte på vilket sätt det skadar dig eller någon annan om två personer av samma kön har sex?

Det skadar ingen annan om folk äter sitt eget bajs, men det är lika äckligt, vidrigt, onormalt och stört för det.

Vi får heller inte glömma att det var pga att man började tillåta homosexualitet som även tidelag blev lagligt.


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Det skadar ingen annan om folk äter sitt eget bajs, men det är lika äckligt, vidrigt, onormalt och stört för det.

Och vad har du eller någon annan att göra med om en person äter sitt bajs och mot all förmodan mår bra av det?

Otrogen hund:

Vi får heller inte glömma att det var pga att man började tillåta homosexualitet som även tidelag blev lagligt.

Vi får inte heller glömma att ett homosexuellt par har sex i samtycke. Vilket en människa och ett djur inte kan.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Och vad har du eller någon annan att göra med om en person äter sitt bajs och mot all förmodan mår bra av det?

Jag tycker inte om äckliga personer. Alla vettiga personer håller med om att det är fel att vara äcklig.

xsaosinx:

Vi får inte heller glömma att ett homosexuellt par har sex i samtycke. Vilket en människa och ett djur inte kan.

Vad har det för betydelse? Det är fritt fram att knulla djur hur som helst tack vare legaliseringen av denna vidriga betingelse.

Sedan finns det andra saker som sker på bådas villkor som ändå är straffbara, t.ex sex mellan en 20-åring och en 14-åring, sex mellan en prostituerad och hennes torsk, sex mellan bror och syster etc.


   
SvaraCitera

Otrogen hund:

Jag tycker inte om äckliga personer. Alla vettiga personer håller med om att det är fel att vara äcklig.

Visst, det är din åsikt.

Otrogen hund:

sex mellan en prostituerad och hennes torsk, sex mellan bror och syster etc.

Bör även de vara lagliga enligt mig. Även fast de senare bör vara förbjudna att skaffa barn p.g.a. konsekvenserna för barnet. Inavel leder inte direkt till en skön genuppsättning.

Otrogen hund:

sex mellan en 20-åring och en 14-åring

Det beslutet sker inte på en jämn nivå. 14-åringen är inte lika mogen som 20-åringen.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Det beslutet sker inte på en jämn nivå. 14-åringen är inte lika mogen som 20-åringen.

En 14-åring är tillräckligt mogen för att veta om hon vill ha sex eller ej. Gäller inte för alla, men iaf de flesta.


   
SvaraCitera