Aviseringar
Rensa alla

Kär i lärare!


Wiiiiw
Ämnesstartare

Under dem sista åren så har börjat gilla min lärare, eller numera så älskar jag honom verkligen. Han är det enda jag tänker på när jag vaknar eller när jag ska gå och lägga mig, kan knappt fokusera på något annat i mitt liv. 

Mår ibland dåligt över detta och vill så gärna berätta för honom hur jag känner, men sedan kan jag ångra mig och tycker att det är en dum idé. Skulle det vara dumt att berätta för honom och lätta mitt hjärta? 

Någon som sitter i samma sits som mig och vill berätta om era tankar och funderingar?
- tror ni att det hade varit fel att berätta för honom?
tacksam för svar


   
Citera
Gifted

Vilken reaktion väntar du dig? Lärare får inte ha relationer med sina elever, så det blir nog mest ganska skum stämning.


   
SvaraCitera

Hur gammal är du ens? Och hur gammal är han?


   
SvaraCitera

been there. 

:///


   
SvaraCitera
Cobrak

Jorå, visst har man haft ögonen på sin lärare. Inget man ska satsa på dock.


   
SvaraCitera

personligen tycker jag att du måste försöka släppa honom. En lärare får ej ha en relation med sin elev och antagligen hade det blivit en väldigt skum stämning mellan er. Försök skriva av dig prata av dig osv... för att få ut det. prata med dig själv om all det du känner så får du ut det iaf. Brukar funka för mig när jag känner att jag verkligen måste prata om det


   
SvaraCitera
Wiiiiw
Ämnesstartare

Det borde ju vara okej att kunna berätta för honom när jag inte längre är hans elev? Då bryter man ju inte lagen mot att vara lärare och elev?


   
SvaraCitera

Gifted: Vilken reaktion väntar du dig? Lärare får inte ha relationer med sina elever, så det blir nog mest ganska skum stämning.

Sant!


   
SvaraCitera

Är det bara jag eller blir inte killar kära i lärare? Tycker att det bara är brudar som blir det.. Förutom användaren "KUK" Galen


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Är det bara jag eller blir inte killar kära i lärare?

Jag blev det hela tiden så nej, killar kan också bli kära. Rodnar


   
SvaraCitera

alltid varit en dröm att smacka på en sexig lärare

Kärlek går över 


   
SvaraCitera
Wiiiiw
Ämnesstartare

Wiiiiw:
Under dem sista åren så har börjat gilla min lärare, eller numera så älskar jag honom verkligen. Han är det enda jag tänker på när jag vaknar eller när jag ska gå och lägga mig, kan knappt fokusera på något annat i mitt liv. 

Mår ibland dåligt över detta och vill så gärna berätta för honom hur jag känner, men sedan kan jag ångra mig och tycker att det är en dum idé. Skulle det vara dumt att berätta för honom och lätta mitt hjärta? 

Någon som sitter i samma sits som mig och vill berätta om era tankar och funderingar?
- tror ni att det hade varit fel att berätta för honom?
tacksam för svar

Det slutade med att jag nu bor tillsammans med honom, i et stadigt förhållandee 🙂 


   
SvaraCitera