Aviseringar
Rensa alla

kär i mig?


Ämnesstartare

exyl:

Är detta tecken på att han kan känna likadant eller gör han små bögiga grejer utan att tänka på det?

Jag tycker han verkar gay iaf, men det behöver ju inte vara säkert. Det bästa är ju att bara låta det vara som det är och så, dvs inte berätta att du är gay tills han ev gör det isåfall. Lycka till![party][y]


   
SvaraCitera

Han vill åt dina njurar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju visa hur du känner om du är rädd för att berätta. Svara med samma mynt och se hans reaktion? Typ lägg handen på hans lite oskyldigt o så...
Låter som om han gillar dig. Hope he does! Good luck! [y]


   
SvaraCitera

hejsan på dig killen.

Jag är en stolt homosexuell äldre kille med många års erfarenhet bland killar
på många olika dess sett.

Och mina förslag och råd till dig är först att du om du vill och vågar ska försöka prata med honom och fråga honom varför han håller på så här med dig och säg till honom innan att det här kommer stanna mellan er två och att du inte säger något till någon att du liksom har tysnadsplikt.
Du kan prata med honom på flera olika sett om detta självklart när ni umgås och träffas irl då ni umgås och är med varandra ensamna om du inte skulle våga det så vet jag med med min erfarenhet att man får fram väldligt mycket ifrån sina kompisar även msn så du kan då välja prata med honom
på msn om du inte skulle våga prata med honom irl.

sedan så kan du ju alltid hålla ett extra öga och örgon på honom och se om han gör så något likadant på andra killar och kankse lite försikigt höra dig för med andra m han har gjort något likande på era klasskamrater. men då får du så självklart göra det lite diskret och försikigt så dom
inte börja misstänka något om honom liksom... skulle dom fråga någon emot fråga om han typ gör något sånt på dig så får du självklart bara hitta på något och säga att du har har sett at han verkat lite konstig emot er andra och eller ba säga det kankse är något jag bara går och "inbildar mig"

Tack för mig och hoppas det löser sig och det och att ni bägge två kommer ut ur gaderobben för varandra snarast om ni inte redan har gjort det vill säga. 🙂

Lycka till önskar jag med nöje[love][bigcheers][y][party]

pridenallen .jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah det låter lite gay[y]


   
SvaraCitera

Ja det låter som att han är intresserad iaf [y]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Vill

Se

I'll show ya hun[wink]


   
SvaraCitera

Michee:

I'll show ya hun

[blush][blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Så bög är inget man föds till !? Man kan alltså bli det när som helst?

Tände på brudar och killar fram till jag var 16. Sen försvann brudarna och så vare bara grabs. Tjejer låg dock som majoritet för mitt uppkåtande fram tills jag var 15/16, och jag hade aldrig haft en tanke på att bli, eller blivit kär i en kille fram tills dess. Idag är jag fett fag lix. YOU GET THA POINT!? [cool]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

[blush][blush]

[cool][wink][love]


   
SvaraCitera

Michee:

YOU GET THA POINT!?

Yepp... [chocked]


   
SvaraCitera

exyl:

Är detta tecken på att han kan känna likadant eller gör han små bögiga grejer utan att tänka på det?

Jag har straighta killkompisar som är väldigt kramiga och fysiska av sig, det händer att dem lägger huvet på min mage eller leker med mitt hår om vi kollar på film eller så, det är en ren förtroende- och tillgivenhets grej, inget sexuellt. Vi kramas alltid om vi ser varandra på stan och är allmänt klängiga på varandra, typ som en valpflock som vill ha närhet och uppmärksamhet[crazy]

Lägga handen på låret är däremot solklart en sexuell grej, det har jag aldrig varit med om att en straight kille gjort annat än som ett uppenbart skämt.

Tycker dock att du skall ta det jävligt lugnt och låta det utvecklas långsamt, låt honom ta initiativ men gör dig själv tillgänglig. Får han ett - "Jag är bög och kär i dig" uppkört i ansiktet kanske han får panik. Testa smeka honom på benet nästa gång han gör det på dig och se hur han reagerar. Oftast är det bättre att låta den känslomässiga relationen utvecklas utan att prata med laddade ord som homosexuell och bög, det skrämmer folk.

Ett av mina favorit sätt att se om folk är intresserade är att titta dem i ögonen, håller dem kvar blicken mer än 10 sekunder är de garanterat intresserade. Tittar dem bort snabbt är dem antingen blyga och osäkra eller inte intresserade. Men "din kille" verkar ju inte vara speciellt blyg av sig.


   
SvaraCitera

S3ON:

Yepp...

Fuck yeah[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla kommentarer 😉 riktigt tacksam ![bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exyl:

Jag böt skola

=)


   
SvaraCitera