Aviseringar
Rensa alla

kär i min bästa tjej vän..


Jag befann mig i nästan exakt samma situation som dig för något år sen. Jag valde att berätta till tjejen hur jag kände och det slutade inte som jag hade hoppats på. Två år har gått och jag har inte hört ett dugg från denna tjejen (som för övrigt var min bästa kompis).

Självklart behöver det inte sluta likadant för dig men jag råder dig att tänka över ditt beslut noggrant, så du inte ångrar dig senare.

Lycka till [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo jag ska ju på skidresa snart med massor av folk fast kommer nog inte leta efter en flickvän där direkt!

har beslutat att bara tänka att hon e min vän o hoppas det försvinner samt att jag försöker hitta nån annan... hon e för viktig för att få försvinna ur mitt liv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det finns egentligen bara en sak du kan göra. Berätta hur du känner för henne eller skit i det helt och bara fortsätt vara vän med henne.

DU måste ta ett steg, och om det misslyckas går du vidare. Det är väldigt destruktivt att leva förträngt.


   
SvaraCitera
MastNj

Jag har typ samma problem 😛

Jag är kär i en tjej i min klass. Ända sedan jag berättat för henne att jag är kär i henne har vi lärt känna varandra MYCKET mer. Vi sms/chattar i princip varje dag, ler mot varandra i skolan och snackar även med varandra där. Hon följde till och med hem med mig en gång 🙂 Dock har hon sagt då vi diskuterat om att jag är kär i henne att hon inte har mer känslor för mig än som en vän </3 Men hon sa även: "Man vet aldrig vad som händer i framtiden [smile]" [bigsmile]

My new quest in life is: Lära känna henne mer och mer tills hon får känslor för mig också så jag kan dö lycklig med henne om 80 år [wink]


   
SvaraCitera

MastNj:

så jag kan dö lycklig med henne om 80 år

Höga förväntningar leder oftast till besvikelse [n]


   
SvaraCitera
MastNj

biff_daanne:

Höga förväntningar leder oftast till besvikelse

Äsch då! Jag kan klara det, bara jag vill! [bigsmile]


   
SvaraCitera