Aviseringar
Rensa alla

Kär i min bästis bror


[tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag snodde min syrras bästis också, vårat förhållande varade i närmare 3år, så det kan ju gå vägen.


   
SvaraCitera

Rushi:

Min bästis

Rushi:

rutten, dålig, fitta, lögnare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Men harhon förklarat för dig hur det kommer sig att hon tycker det är så jobbigt som hon gör?

Mja, hon säger bara att det känns konstigt. Att hennes "bästis" blir kompis med hennes bror. Hon säger bara att det känns fel.


   
SvaraCitera

[confused]

Haha, en 15-årig tjej ihop med en 13-årig liten pojk.


   
SvaraCitera

13 år? Han är ju skitliten. Du får inte ens knulla honom lagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte det är ok att kalla sin bästis sådana saker, har väldigt svårt att tänka mig att ni faktiskt är så bra vänner. Eller har varit. Å andra sidan kan jag förstå att hon blir arg/frustrerad, you name it, men så arg? Bleh.. ta det lugnt. Men du är i den åldern också, det blir lite rörigt med det där.

Till ni som tycker att åldern är så konstig, är den verkligen det? 2 års skillnad, ingenting alls egentligen. Klart att man är väl långt ifrån tillräckligt mogen när man är i den åldern för ett riktigt förhållande, i de flesta fallen. Jag vet flera som klarat det dock, som dessutom hållit längre än när man varit äldre.

Sen vad du ska göra beror väl helt på hur du är som person.. jag tror inte jag blivit tillsammans med personen ifråga i din sits. Att ha ett syskon till sin partner över sig kan göra att förhållandet blir ganska ohållbart. Å andra sidan så lär man sig bara ordentligt den hårda vägen. Är du säker på att det är riktiga känslor är det inte så mycket att snacka om däremot.


   
SvaraCitera

Knulla honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Davve:

Jag tycker inte det är ok att kalla sin bästis sådana saker, har väldigt svårt att tänka mig att ni faktiskt är så bra vänner. Eller har varit. Å andra sidan kan jag förstå att hon blir arg/frustrerad, you name it, men så arg?

Vi var jättebra vänner i 1½ år. Verkligen oskiljaktiga. Mjo man kan ju undra vf det blev så stor grej av det hela. Hon blev verkligen råförbannad.
Jag håller med om åldern. Ingenting. Min morbror är gift med nån som är 10 år yngre än han själv. Det funkar finfint.
Men jag tror inte vi kmr bli ihop. Iaf inte på länge. Varken han eller jag är redo för ett förhållande. Men man tkr ju min fd bästis borde stötta mig/oss hur vi än gör.

Pelle Pelikan:

13 år? Han är ju skitliten. Du får inte ens knulla honom lagligt.

Det är absolut inte det jag är ute efter.


   
SvaraCitera

I'd say GO for it![smile]


   
SvaraCitera

Rushi:

Det är absolut inte det jag är ute efter.

Så du vill inte knulla honom om ni blir tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Så du vill inte knulla honom om ni blir tillsammans?

Beror på om vi känner oss redo, ofc. Man ska inte ha sex bara för att, lixom.


   
SvaraCitera

Rushi:

Beror på om vi känner oss redo, ofc. Man ska inte ha sex bara för att, lixom.

Även om ni skulle känna er redo skulle det ändå vara olagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Även om ni skulle känna er redo skulle det ändå vara olagligt.

Vet. Men skulle inte ha sex med honom innan han är 15 även om han skulle vilja.


   
SvaraCitera