Aviseringar
Rensa alla

Kär i min brorsas polare.


Ämnesstartare

Min storebror har tagit hem en av hans polare rätt mycket på senaste tiden, och vi har ju snackat en hel del och så, han har bjudit på cigg osv.

Han är verkligen.. obeskrivligt het. Och vi har sjukt mycket gemensamt, när jag snackar med honom känns det som om vi har känt varann riktigt länge.

Men jag vet inte hur jag ska göra nu för min brorsa skulle döda mig om han fick veta att jag gillar hans polare (tror jag?) + jag vet inte ens om han är gay!

Hur ska jag göra? [cry]


   
Citera

gör ingenting


   
SvaraCitera

Gör som på din avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gör ingenting

Men jo tänker ju f*n på han hela tiden drömmer om honom osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gör som på din avatar.

Haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Lista ut om han gillar gossar eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Lista ut om han gillar gossar eller inte.

Men hur f*n gör man det? Tänk om han är homofob. Min brorsa har inte precis skvallrat ut för hela världen att jag är gay, han själv var lite emot det i början. Men tänk om han helt enkelt inte är gay och t.o.m är homofob, då lär jag ju aldrig få träffa honom igen


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Men jo tänker ju f*n på han hela tiden drömmer om honom osv

fråga honom om han är gay?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fråga honom om han är gay?

Men då vet han ju att jag är gay? Och tänk om han är homofob så jag aldrig får träffa honom igen[cry]


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Men hur f*n gör man det?

Sug av honom, du lär märka om han är bög då.


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Men hur f*n gör man det?

Beror väl på om du är praktiskt lagd eller inte. Jag skulle frågat den och visat indiskret intresse.


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Men då vet han ju att jag är gay? Och tänk om han är homofob så jag aldrig får träffa honom igen[cry]

tänk såhär: "ja, då får han veta att jag är gay [smile] och tänk om han också är det, då blir det jättebra!"

varför fokusera på det dåliga som kan hända liksm [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZZZZZZZ:

Men då vet han ju att jag är gay? Och tänk om han är homofob så jag aldrig får träffa honom igen[cry]

var inte gay och börja tycka om tjejer som riktiga män gör!! hoppas killen avskyr bögar och du aldrig mer får träffa honom! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Sug av honom, du lär märka om han är bög då.

Haha hur ska det gå till. [blush]

Skrämd av en kvist:

Jag skulle frågat den och visat indiskret intresse.

enhimmelskdrog:

varför fokusera på det dåliga som kan hända liksm

Men kan inte sluta tänka på det, tänk om han inte är gay och t.o.m hatar bögar, då kommer min brorsa skämmas över mig också. [shake] Och killen kansk inte vill komma hit mer! [cry]

el_loco:

var inte gay och börja tycka om tjejer som riktiga män gör!! hoppas killen avskyr bögar och du aldrig mer får träffa honom!

Vadå "riktiga män" [tired] Riktiga män är inte så inskränkta och gammaldags som du är. [tired]


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska prata med din brorsa.
och fråga honom om hans kompis är gay eller inte.
Men fråga inte sådär direkt utan gör det på ett annat sätt.


   
SvaraCitera