Aviseringar
Rensa alla

Kär i min brorsas polare.


ZZZZZZZ:

Men kan inte sluta tänka på det, tänk om han inte är gay och t.o.m hatar bögar, då kommer min brorsa skämmas över mig också. [shake] Och killen kansk inte vill komma hit mer! [cry]

gör klart för honom att det är ok om han inte är gay [y] eller gör som vincenco sa, fråga din bror om han vet 😛


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Haha hur ska det gå till. [blush]

dra ner hans byxor och sug av honom, men var diskret så han inte märker någonting.


   
SvaraCitera

Han är troligen hetero, så gör dig inte besväret.


   
SvaraCitera

Usch vad äckligt


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Och vi har sjukt mycket gemensamt, när jag snackar med honom känns det som om vi har känt varann riktigt länge.

Berätta för honom att du är bög, och att du känner att det är viktigt för dig att han vet om det eftersom du inte vill ljuga eller ha hemligheter för dina kompisar.

Få honom typ att känna sig utvald och speciell och att du litar på honom, då är chansen mindre att han blir arg eller springer och skvallrar.

Men jag tycker inte att du skall säga att du drömmer om honom på nätterna, det är onödigt och kanske får honom att känna sig ibekväm i ditt sällskap. Om han får veta att du är bög, och han är bög och gillar dig, lär han ta steget själv.

Jag var i en nästan identisk situation när jag var 15 och var kär i en av min brorsas polare. Det slutade med att vi hade sex en gång och jag pratade massor med honom om att vara bög. Men han tyckte det var jobbigt med åldersskillnaden (han 24) och att jag var hans polares lillebror, så vi blev aldrig mer än kompisar.


   
SvaraCitera

Sup honom under bordet och ha sex med honom.


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Men jag vet inte hur jag ska göra nu för min brorsa skulle döda mig om han fick veta att jag gillar hans polare (tror jag?) + jag vet inte ens om han är gay!

Hur ska jag göra?

Don't. Jag tror att han är straight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

och fråga honom om hans kompis är gay eller inte.
Men fråga inte sådär direkt utan gör det på ett annat sätt.

Bra idé. Men tänk om han är en sådan kille som är gay t.ex men inte har vågat berätta för någon?

Lidande små barn:

Han är troligen hetero, så gör dig inte besväret.

Behöver inte vara så.. [sad]

S3ON:

Usch vad äckligt

Du är äcklig. [tired]

overdose delusion:

Jag tror att han är straight.

Vadå, är du sierska eller? [confused]

AndyH:

Jag var i en nästan identisk situation när jag var 15 och var kär i en av min brorsas polare. Det slutade med att vi hade sex en gång och jag pratade massor med honom om

Men hur berättade du om det då? Hur tog du steget så att säga? [smile]


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Bra idé. Men tänk om han är en sådan kille som är gay t.ex men inte har vågat berätta för någon?

jobbigt läge du har där. Men du får väl våga och ta den chansen?
tänk om han inte är det? [wink]


   
SvaraCitera

Det är säkert din brorsas pojkvän, leave it, som vi säger i ghettot [zzz]


   
SvaraCitera

Dead Art:

Det är säkert din brorsas pojkvän, leave it, som vi säger i ghettot

haha


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Vadå, är du sierska eller?

Nja, tror bara att det är ganska liten sannolikhet att han skulle vara homo, och är han inte det blir det nog en väldigt obekväm situation.
Om ni blir närmare vänner, gör som någon annan föreslog och berätta att du kör på den sidan av vägen men utan att antyda att du känner just för honom. Är han bög lär han reagera.


   
SvaraCitera

ZZZZZZZ:

Behöver inte vara så.. [sad]

Med 99% sannolikhet är det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

Men du får väl våga och ta den chansen?
tänk om han inte är det? [wink]

Men tänk om jag frågar honom osv, visst han kanske inte har ngt emot homosexuella, men han lär väl tycka de är obehagligt att umgås med mig mer då? Eftersom jag ju gillar honom och så. Och om han inte gillar mig tillbaka borde det vara jobbigt för honom. [shake]

Dead Art:

Det är säkert din brorsas pojkvän, leave it, som vi säger i ghettot [zzz]

HAHA knappast.. min brorsa är verkligen inte gay, han har flickvän. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overdose delusion:

m ni blir närmare vänner, gör som någon annan föreslog och berätta att du kör på den sidan av vägen men utan att antyda att du känner just för honom. Är han bög lär han reagera.

Ja det är ju en bra idé att bli bättre vän med honom först, för om det till slut skulle visa sig att han inte är bög (när jag berättat alltså) så skulle han nog ändå fortsätta vara vän med mig om vi känt varann länge?

Lidande små barn:

Med 99% sannolikhet är det så.

Mm sant.


   
SvaraCitera