Aviseringar
Rensa alla

Kär i min killkompis!


Ämnesstartare

Tycker du ska lyda Drafts råd.. [y] ! Asså bästa är ju lätt att försöka komma in på ämnet o se hur han reagerar på homo/bisexualitet.![smile]


   
SvaraCitera

Draft:

just "bästa vän"-relationer ska man akta sig för. den närheten är lätt att förstöra

Sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att du ska försöka, vem vet, han kanske känner likadant för dig som du gör för honom?


   
SvaraCitera

haha e du bög lr? va äckligt? vill du stoppa penis i en annan killes rumpa? lr föredrar du bara hårda tag? de finns ju stora starka kvinnor. Eller vill du bara ha en liten kuk å ta på? lixom din å hans eller räcker din inte till helt enkelt?
Jag skulle aldrig göra något sånt du får fan skaffa dig en hobby jävla runk bögE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Lägg din pung i hans hand när han inte tittar sen hoppas på det bästa.


   
SvaraCitera

Rödhaken:

Vi är mycket goda vänner

Kärlek av sexuell sort hör inte hemma med kompisar. Vill du verkligen riskera er vänskap för en förälskelse? Jag hade inte gjort det. Sen är kärlek/känslor alltid svårt men det verkar liksom extra känsligt eftersom det är samma kön. Håller med någon som skrev ovan, försök prata om ämnet och ser hur han reagerar. Men min personliga åsikt är att du bör hålla honom på kompisplan, speciellt om ni har varit vänner länge!


   
SvaraCitera

Rödhaken:

Vi är mycket goda vänner

Kärlek av sexuell sort hör inte hemma med kompisar. Vill du verkligen riskera er vänskap för en förälskelse? Jag hade inte gjort det. Sen är kärlek/känslor alltid svårt men det verkar liksom extra känsligt eftersom det är samma kön. Håller med någon som skrev ovan, försök prata om ämnet och ser hur han reagerar. Men min personliga åsikt är att du bör hålla honom på kompisplan, speciellt om ni har varit vänner länge!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det sjuka är att jag tror att jag är den personen som TS i fråga menar, finns ett antal skäl till varför. Rätt så övertygande bevis. Men om det är mig du menar så kan du väl höra av dig TS. På Facebook eller något!


   
SvaraCitera

penispelle:

Jag skulle aldrig göra något sånt du får fan skaffa dig en hobby jävla runk bögE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och det ultimata är att du hittat in i det här forumet [tired]


   
SvaraCitera

Klockan24:

jag tror att jag är den personen som TS i fråga menar

like it [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klockan24:

Men om det är mig du menar så kan du väl höra av dig TS. På Facebook eller något!

Hur ska han veta att det är dig han menar när du bara är ett anonymt nick? Och om han tror du har rätt så ska han höra av sig till "dig" på facebook och fråga?
Hur tänkte du där?

Försök inte luras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Man blir inte ihop med sin polare, oavsett kön.

elanue:

Kärlek av sexuell sort hör inte hemma med kompisar.

Alltså, är ni inte kompisar med era partners?
Håller ni dem i ett separat dejtingfack, från dag ett, som inte inkluderar vänskap?
Konstiga tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försöker definitivt inte luras, det räcker med att TS ifråga säger sitt förnamn så är jag 100% säker, i nuläget är jag 90% säker. 😉


   
SvaraCitera

Vem menar du Klockan24. Menar du att du är den person som tråden handlar om eller vad?[smile]


   
SvaraCitera

Och vad menar du med TS? [bigsmile]


   
SvaraCitera