Aviseringar
Rensa alla

Kär i min kompis. I behov av hjälp!


Ämnesstartare

Tickstart:

Men du kan ju pröva på min och määkis stil

Vi är då alldelles på tok för grymma! [surprised]
Mina sätta att snurra pistolen på brukar hetsa upp brudarna! [wink]
Image

Tickstart:

JAG SA ÄR DU MED MEJ! [bigsmile]

Jadå fan! Vi alla sitter i samma bil! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde inse att ni aldrig kommer bli mer än vänner och komma över henne (förslagsvis genom att börja ligga med någon annan), eller gå in för att få henne att bli kär i dig. Att vela mellan de alternativen känns ganska dömt att bli en utdragen och smärtsam historia för alla inblandade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Vi är då alldelles på tok för grymma! [surprised]

Vad kan vi göra? [cool]

määki:

Mina sätta att snurra pistolen på brukar hetsa upp brudarna! [wink]

Får stånd bara vid tanken [rolleyes]

määki:

Jadå fan! Vi alla sitter i samma bil! [cool]

A DE E GÖTT GRABBAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vad kan vi göra? [cool]

Ja i nuläget så kan väl ingen stoppa oss. För jag gjorde lite roundhouse-kicking nyss på på djävulens pungkulor.. så, nä ingen [bigsmile]

Tickstart:

Får stånd bara vid tanken [rolleyes]

[blush] Kvinnorna sexploderar när de ser mina partytricks [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Ja i nuläget så kan väl ingen stoppa oss. För jag gjorde lite roundhouse-kicking nyss på på djävulens pungkulor.. så, nä ingen [bigsmile]

Image

määki:

[blush] Kvinnorna sexploderar när de ser mina partytricks [party]

Jag vet, det är därför tickstart och määki aldrig är på samma fest, det kan vara fysisk skadligt för honorna i området, och även för byggnadens strukturella integritet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag vet, det är därför tickstart och määki aldrig är på samma fest, det kan vara fysisk skadligt för honorna i området, och även för byggnadens strukturella integritet.

Du vet! Den dagen innan vi ska dö eller nått så gör vi en gegantisk stor fest, sen så blir det en jädra smäll... och så vilar vi grymt i frid. [rolleyes]

Och jo! Chuck Norris kan ju förstås stoppa oss, det är ju han som lärt mig roundhouse-kicking [blush] Credit till Norris!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Den dagen innan vi ska dö eller nått så gör vi en gegantisk stor fest, sen så blir det en jädra smäll... och så vilar vi grymt i frid. [rolleyes]

Det är ödet.
Lika sant som att jag just gjort ordet "ödet" till min bitch.

Det står i Nostradamus profetior om vår fest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Du är kär för hon ger dig uppmärksamhet och bekräftelse och därför har du svårt att släppa henne för du tycker om att nån ger dig d och blir arg när d tas ifrån dig och hon inte ger dig uppmärksamheten mer.du kan inte släppa d för "du inte duger" typ,vet inte hur jag ska förklara d

Ganska spot on där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Det står i Nostradamus profetior om oss.

Jo, jag vet! [surprised] Det var mina godnattsagor när jag var 5 år [smile]

Edit: .. Jösses vad vi går offtopic. Men vi är ju vi, och vi är bäst, så därför kan vi det. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma sak hände mig, men mitt resultat blev att det nu fungerar att vi är sjukt bra vänner istället... vet inte vad det beror på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Det var mina godnattsagor när jag var 5 år [smile]

They sure were!
Oj, det där jag sa innan gäller nog på internet också, du och jag bör inte vara där samtidigt, det kan förstöras.
Den här tråden är littered [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Oj, det där jag sa innan gäller nog på internet också, du och jag bör inte vara där samtidigt, det kan förstöras.

[chocked] Heliga skit! Vi bör vara försiktiga i forsättningen!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbeard:

Ganska spot on där.

D är för jag känner samma själv,men är dålig på att förklara,känns som fan att man inte duger om man inte får uppmärksamheten man brukade få.Dock är jag inte besatt som du verkar. O_o thank god,men fattar att d är svårt att umgås varje dag när hon ändå uppmuntrar dig.Men allt dedär spelar på självkänslan,därför du inte vill släppa d,du vet mycke väl att d finns minst 300 lika bra tjejer ute om inte bättre,men du gillar att hon bekräftat dig och vill inte va utan den bekräftelsen.Flummigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Samma sak hände mig, men mitt resultat blev att det nu fungerar att vi är sjukt bra vänner istället... vet inte vad det beror på

Jag hoppas att det blir så till slut, för vi gillar varandra jättemycket och jag tror att jag är otroligt viktig för henne. Hon lider av depressioner ibland och det är mig som hon berättar det för, och det är hos mig hennes andra problem också hamnar. Vill inte vara ett till problem i hennes liv liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbeard:

Hon lider av depressioner ibland och det är mig som hon berättar det för, och det är hos mig hennes andra problem också hamnar.

Precis så är det här med, hon säger att hon inte orkar prata med andra om det men hon pratar med mig


   
SvaraCitera