Aviseringar
Rensa alla

kär i min kompis kille


Ämnesstartare

jag är kär i min kompis kille, det värsta är att han gillar mig med. Vi skriver sms dagligen, och hjärtan och sånt.
Hur ska jag göra? det känns lite som att jag är andravalet, och jag gillar det inte. har snackat ganska mycket med honom om det, men han stannar hos henne endå, och jag förstår det, men han kramar ju mej med och håller på. jag är så ledsen, men det pirrar varje gång jag pratar med honom, eller ser honom.


   
Citera

Din kompis då?? Tänk på henne. Gör ingenting med honom medan de är tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

javet, och hon vet om att vi skriver och allt. men hon skrattar bara bort det och bryr sig inte..


   
SvaraCitera

Kärlek är bättre än vänskap.


   
SvaraCitera

wonderkid:

och hon vet om att vi skriver och allt. men hon skrattar bara bort det och bryr sig inte..

Hur gamla är ni?

Macktorsken:

Kärlek är bättre än vänskap.

vänskap håller oftare!11


   
SvaraCitera

isola:

vänskap håller oftare!11

Värt att ge det ett försök.

Finns inget bättre än att vara med den man är kär i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 14 iår, han med . kompisen är 13 iår.

saken är ju den att hon alltid blir kär i dom jag gillar, och jag börjar störa mig något fruktansvärt på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen har dom gjort slut 1 gång. och då var kompisen asglad för det, och tog det jättedåligt dom första 10 minuterna, men sen var hon asglad som jag sa, och typ skönt att vara fri!


   
SvaraCitera

Aw. Men ni växer upp sen. Håll på som ni gör.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

wonderkid:

saken är ju den att hon alltid blir kär i dom jag gillar, och jag börjar störa mig något fruktansvärt på det!

håhå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mår ju dåligt av det..
och det är inte bra alls. jag har sagt att jag älskar honom, och skrivit: Love you ones,love you still, always have , always will<3
vi hade just bråkat, så jag skrev så och menade det. jag älskar verkligen honom..

Kviq: vad är kul?


   
SvaraCitera

Fråga din kompis om hon är sugen på trekant! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte att det blir nån trekant du 😉
asså.. snälla hjälp mig,hur ska jag göra? :c


   
SvaraCitera

döda din kompis, o trösta killen :>


   
SvaraCitera

Det är ingen ovanligt företeelse, jag har hört det här tidigare så jag vill varna för misstaget som handlar om att: "tro att man kan sno någons partner och sedan fortsätta vara vänner". Det kan bli riktigt komplicerat, räkna med det.

Du måste därför tänka i ett annat resonemang då du måste "offra" en av dom. Vem betyder mest för dig, hon eller han?


   
SvaraCitera