Aviseringar
Rensa alla

Kär i min vän, mitt förra KK.


Ämnesstartare

Allt började med att vi träffades hos min bror. Så fort han såg mig så började han flirta med mig, så efter det gick vi hem till mig för att knulla. Det gick inte så bra, allt förutom sexet. Jag kunde inte sova på hela natten och jag slängde ut honom åtta på morgonen dagen efter.

Men han förlät mig, och vi fortsatte att träffas... och knulla. Efter kanske tre veckor far vi på en fest, och jag berättar för honom hur intresserad jag är av honom. Han säger samma om mig. Då bodde han två timmar i från mig med bil, men vi träffades mycket ändå. Kanske tre veckor efter det så berättar han att han gillar mig, och skulle kunna bli tillsammans med mig om han bodde närmre.

Han flyttar två mil ifrån mig. Vi träffas ofta, allt går PERFEKT! Vi såg hur mycket vi hade gemensamt och vi blev väldigt bra vänner på en gång. Sedan säger han att han inte tänkt att bli tillsammans med mig eller någon annan på länge. Han säger att han blir så insnöad, men jag förstår honom (hans ex har varit någorlunda störda). Vi bestämmer oss för att vara bara vänner, men fortsätta "gilla varandra".

Så innan förra veckan höll vi på mycket, busade, myste... Älskade. Men snart säger han att vi är med varandra för mycket. Så vi är inte med varandra, skriver knappt. Tills igår då.

Jag var jätte ledsen igår, det var helt enkelt för jobbigt att vara ifrån honom. Så jag ringde och sa det. Han hämtade mig, vi pratade en lång stund. Sen säger han "vill du följa med hem till mig?". Klart jag inte kan tacka nej. Vi lägger oss så fort vi kommer hem vid elva tiden. Snart har vi sex.

Jag älskar honom... Men han känner inte likadant för mig.
Han är verkligen perfekt, och alla mina vänner säger att vi passar så otroligt bra tillsammans. Det känns verkligen som att vi är meant to be.

Innan jag träffade honom hade jag aldrig älskat. Haft sådant sex alltså. Han är så JÄVLA ROMANTISK OCH UNDERBAR!!! Men han säger att vi bara ska vara kompisar, för han vill inte förstöra något mellan oss...


   
Citera
jonta

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur länge har det hållit på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Hur länge har det hållit på?

mindre än två månader.


   
SvaraCitera

kindergarten:

Innan jag träffade honom hade jag aldrig älskat. Haft sådant sex alltså. Han är så JÄVLA ROMANTISK OCH UNDERBAR!!! Men han säger att vi bara ska vara kompisar, för han vill inte förstöra något mellan oss...

Vilken mes han är! Man får väl satsa lite


   
SvaraCitera

Och vad är problemet...[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Hur länge har det hållit på?

Ca. tre månader...

ankzor:

mindre än två månader

?

Macktorsken:

Vilken mes han är! Man får väl satsa lite

Ja... Men han är väl rädd antagligen.


   
SvaraCitera
Issen

Han verkar bara vara en kille som vill ha sex... så fort de kommer till att faktiskt ge något på en emotionell nivå så vill han inte mer, han kan inte ta sitt ansvar för vad han gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Men han säger att vi bara ska vara kompisar, för han vill inte förstöra något mellan oss...

låter som om han redan har förstört! dum kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Han verkar bara vara en kille som vill ha sex... så fort de kommer till att faktiskt ge något på en emotionell nivå så vill han inte mer, han kan inte ta sitt ansvar för vad han gör.

Det har vi redan gjort. Det är kanske inte många kvällar vi varit med varandra som vi inte haft sex, men det existerar. Jag tror inte att han skulle vilja lägga ned så mycket tid på mig om det bara handlade om sex.

Tilda1988:

låter som om han redan har förstört! dum kille

Nja. Jag vet inte. Försöker som bete mig som en normal människa. Jag försöker alltså hålla mina känslor tillbaka.


   
SvaraCitera
Issen

kindergarten:

Det har vi redan gjort. Det är kanske inte många kvällar vi varit med varandra som vi inte haft sex, men det existerar. Jag tror inte att han skulle vilja lägga ned så mycket tid på mig om det bara handlade om sex.

Isåfall skulle han vilja vara tillsammans, i min mening, i allafall om han är seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Isåfall skulle han vilja vara tillsammans, i min mening, i allafall om han är seriös

Men man vill väl inte alltid ha någon relation. Speciellt inte när man har dåliga erfarenheter av de förra. Eller?


   
SvaraCitera
Issen

kindergarten:

Men man vill väl inte alltid ha någon relation. Speciellt inte när man har dåliga erfarenheter av de förra. Eller?

Så kan det vara, men då ger man sig heller inte in i en sån relation ni redan har som egentligen är mer eller mindre samma sak bara att han verkar vägra kalla de så, alltså typ inte lita på den/dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Så kan det vara, men då ger man sig heller inte in i en sån relation ni redan har som egentligen är mer eller mindre samma sak bara att han verkar vägra kalla de så, alltså typ inte lita på den/dig.

Vi har ju aldrig gett oss in i någon sådan relation. Vi har alltid sagt att vi ska vara vänner. Förutom den gången han sa att han ville bli tillsammans med mig om vi bodde närmare varandra. Men han sa att han ville det då, men ångrade sig.

Vi kom överens att "tillsammans" är bara ett ord. Sedan kan man hålla på hur man vill. Han verkar vara rädd för just att vara "tillsammans". Kanske någon fobi? [y]


   
SvaraCitera