Aviseringar
Rensa alla

Kär i "fel" kille?


Ämnesstartare

Jag är kär i "fel" kille och skulle behöva lite råd. Med "fel" menar jag att han:
1. Knarkar
2. Snusar
3. Röker
4. Slåss
5. Dricker mycket
6. Är lite halvnazist och hatar bögar och invandrare

Alla mina vänner tycker att jag ska dumpa honom och hitta någon "bättre". Jag kan inte låta bli att tycka om honom. Vad ska jag göra???

En liten parentes... var jävligt dum och hade oskyddat sex med honom. Har sjukt mycket ångest för att vara gravid. Ska ta dagen efter p-piller, lovar.


   
Citera

Niina:

Alla mina vänner tycker att jag ska dumpa honom och hitta någon "bättre". Jag kan inte låta bli att tycka om honom.

Men vad är det du gillar med honom då?


   
SvaraCitera

Niina:

1. Knarkar

DÄR SLUTADE JAG LÄSA

FEL KILLE; JA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Men vad är det du gillar med honom då?

Han är snäll och gullig mot mig, sjukt rolig och jag tycker helt enkelt om hans sällskap.


   
SvaraCitera

Ja ibland blir man kär i fel personer, men då får man försöka använda hjärnan också. Lär inte komma något gott av att du fäster dig vid honom.


   
SvaraCitera

Låter som en toppen kille! [smile]


   
SvaraCitera

Ja ärligt, vad är det för fel på honom?


   
SvaraCitera

Ja det var ju mycket positivt...


   
SvaraCitera

För övrigt så är det sista punkten som är klart avgörande.


   
SvaraCitera

Du är värd någonting bättre, underskatta aldrig dig själv på det sättet genom att sjunka så lågt. Han kan vara en fin kille, men hans svagheter väger upp till hans personlighet. Dumpa honom nu, medans du kan. [y]


   
SvaraCitera

Han verkar ju helt perfekt? Ett riktigt kap. [bigsmile]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Låter som en toppen kille!


   
SvaraCitera

Vart vill du komma med tråden?


   
SvaraCitera

been there done that,
allt var frid och fröjd tills han försökte strypa mig för att jag inte ville sexa


   
SvaraCitera

tjejer alltså [zzz]


   
SvaraCitera