Aviseringar
Rensa alla

Kär och galeeeeeen


Ämnesstartare

Tjena alla glada!

Då har man gått och blivit kär och galen. Vilken helt sjukt underbar känsla det är, hade ärligt talat glömt bort hur det känns. Känner att jag måste skriva av mig lite då mina kompisar är trötta på att jag pratar om det hela tiden haha.

Skulle på fest nu på nyår med en polare och där träffade jag världens mysigaste tjej, och jag ljuger inte nu när jag säger att det var en fruktansvärt söt och charmig tjej. Ett riktigt kap, ett under att hon var singel.

Men iallafall, charmig och lite tursam som man är lyckas man ragga upp den här tjejen och vi sitter fastklistrade hela kvällen/natten. Vi var båda två självklart lite påverkade av all alkohol man druckit under kvällen men allt var verkligen underbart. Sov även över hos henne (Inget hände). Sen dagen efter var hon jätte blyg och vågade knappt prata med mig men iallafall så kramades vi hej då och jag drog hem med min kompis (Han hade också sovit över hos en tjej) och jag sa det direkt till mig kompis, jag är kär, jag skojjar inte, hon gjorde mig galen haha.

Sen när man kom hem så var hon den enda man hade i sitt huvud och självklart berättade man allt som hänt för sina vänner och man var så glad.

Jag bestämde mig snabbt för att kontakta henne och fråga henne om hon ville ses igen, jag var grymt nervös då hon inte visade samma vibbar som hon gjorde på nyårsafton men jag tog mig i kragen och frågade henne och ivrig som man var satt man och väntade på svar. Fick tillslut svaret "Ja, det vill jag gärna :)".

Jag flög upp ur stolen och skrek. Min polare som var hos mig trodde jag var knäpp haha. Men gud vilken känsla. Ååh.

Men hon ville inte träffa mig själv för att hon var så blyg sa hon. Alltså, riiiktigt blyg. Så hon ville att vi skulle ta med oss varsin kompis också. Helst ville jag inte detta då jag ville träffa henne själv men fick gå med på det.

Så nu på Lördag ska vi ses alla fyra och hitta på något kul. Får se vad det blir, uppdaterar tråden efter "Dejten".

Börjar redan bli nervös, jag behöver verkligen detta då jag haft så sjukt mycket motgångar i mitt liv. Och man kände verkligen att det här var en bra start på ett nytt år, att träffa en sådan tjej man klickade så bra med.

Såååå, var tvungen att skriva av mig, så skönt 🙂

Aja, önska mig lycka till på Lördag! Det lär behövas 😉

Och hoppas alla hade ett lika lyckat nyår som jag!

[bigcheers][love]


   
Citera

Varför skriver du en tråd när bloggfunktion finns?


   
SvaraCitera
Exner

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Varför skriver du en tråd när bloggfunktion finns?

Förlåt Mr. Serious Birger för att jag inte visste om det. Tror inte det gör så mycket att det blev en tråd istället du 😉


   
SvaraCitera

Grattis förresten. Hoppas det går bra [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Grattis förresten. Hoppas det går bra

Tack ska du ha! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Önskar jag var i dina kläder, du verkar i denna tidpunkt ha allt du vill ha. [smile][party]

Lev lyckligt i alla era dagar!


   
SvaraCitera

najs mään, lycka till!


   
SvaraCitera

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Önskar jag var i dina kläder, du verkar i denna tidpunkt ha allt du vill ha.

Lev lyckligt i alla era dagar!

Tickstart:

najs mään, lycka till!

Hjärtlös:

Lycka till!

Tack så hemskt mycket :)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan uppdatera lite tråden lite.

Hon fick lite kalla fötter idag då hon inte fått tag på någon kompis (Låter lite märkligt) så skrev jag till henne att hon inte får banga nu.

Får svaret "Joo det kommer jag göra, är så blyg :/"

Blev väldigt förvånad då man gått och varit riktigt glad och frågade sedan ifall hon inte ville ses? Vill gärna att du är ärlig så du inte ger mig falska förhoppningar. Men hon svarade att hon vill verkligen ses men att hon är för blyg.

Tycker det är så jäkla märkligt. Känns som hon döljer något men jag vet ärligt talat inte. Kanske inte blir en bra start av det nya året trots allt? [n]

Aja, ska skriva lite seriösare med henne senare ikväll så får vi se vad som händer. Uppdaterar förhoppningsvis ikväll!


   
SvaraCitera

Oz_91:

Aja, ska skriva lite seriösare med henne senare ikväll så får vi se vad som händer.

va aldrig seriös [blush] men du behöver ej oroa dej för mycket, hon är ju uppenbarligen intresserad, och visst kan man va blyg utan att dölja något [party]


   
SvaraCitera

verkar stört jobbit att vara kär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

va aldrig seriös men du behöver ej oroa dej för mycket, hon är ju uppenbarligen intresserad, och visst kan man va blyg utan att dölja något

Okej, jag brukar alltid blanda seriösa sms/inlägg med ett skämt eller lite "oseriöshet" 🙂

Ja eller hur? Men aldrig upplevt det problemet tidigare. Jag själv är en väldigt social och utåtriktad person så det är lite svårt att förstå att man kan vara så blyg :/.

Hon är också väldigt seg på att svara och jag vill liksom bara skriva mer och mer.


   
SvaraCitera

åh det växlar alltid mellan att vara sådär mysigt och fruktansvärt i början.

saknar känslan lite, men har det sjukt nice nu så ska ikke klaga.
lycka till osv![y]


   
SvaraCitera