Aviseringar
Rensa alla

kär utan en aning om vad ja ska göra


Ämnesstartare

kär i en tjej som gick i min skola för ett halvår sedan men som INTE går i samma skola som mig längre. I min nya klass har jag inte dragits till någon alls på typ ett halvår. Jag har inte träffat denna tjej sen ett halvår tillbaks men jag är konstigt nog fortfarande kär i henne. I slutet på terminen på min förra skola började vi typ omedvetet få kontakt men det skulle kännas jävligt konstigt att försöka få kontakt med henne nu.

Serrijöhsa svahr takk


   
Citera
Ämnesstartare

Skriv på facebook då om ni båda har det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va ska man skriva då?
hon är liksom inte så inne för sociala medier men hon har facebook.
btw så hade jag ett förhållande förut med en tjej som inte höll ihop alls på grund av att vi typ aldrig träffades utan bara facebook o mobil som jag ängrar att ja hade nu i efterhand
sen vet ja ej va ja ska skriva till henne på fb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan fråga om hon vill smsa eller något
och sedan fråga om hon vill hitta på något efter skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hitta på nåt efter skolan?
det kommer att bli lika stelt som 2 metallblock i flytande kväve.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Facebook-stalka henne & bara råka träffa på henne när hon beger sig ut på nåt ärende och tydligt lämnar denna infon i en uppdatering! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det blir vad du gör det till grabben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Facebook-stalka henne & bara råka träffa på henne när hon beger sig ut på nåt ärende och tydligt lämnar denna infon i en uppdatering!

Det skulle aldrig hända... btw fuck it ja skiter i det här oh lever mitt lliv normalt istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

Det skulle aldrig hända... btw fuck it ja skiter i det här oh lever mitt lliv normalt istället

Jävla pussy! [zzz] Ska du vara sådär feg kan du ju vänta dig ett tråkigt jävla liv-helvete.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh nej! w8 a minute... i have a thing called friends!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OLLA HENNE I PANNAN WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

hahaha

bara för att du tar min skit så bra tänker jag ge dig mina tips

Jag skulle ha skrivit till henne på facebook, frågat hur det var på nya skolan osv. Ta upp sådant du vet om henne som ni kanske pratat om förut, men ta inte upp sådant du stalkat fram. Om du hört av någon att hon spelar innebandy eller liknande kan du ju ta upp det lite frågande om det är så att hon gör det, att du hade för dig att hon sagt det ngn gång osv. Om du ställer lite lagom med frågor om hur hon har det och var hon har för sig får du se om hon är lika trevligt tillbaka, om hon besvarar dina frågor och sedan frågar samma sak betyder ju det att hon bryr sig om vad du pysslar med iaf.

Efter det kan du ju vänta några dagar, åtminstone 3-4 så man inte skräms, du kan ju då säga något om något ni pratade om tidigare, att ha en naturlig konversationsstartare är jävligt bra. Det kan tex vara "känner du hampus förresten, tror nästan han går samma skola som dig" eller vad fan som helst. Huvudsaken är att man inte blir för påträngande. Om ni passar ihop som individer kanske hon får upp ögonen för att prata med dig och tar initiativ själv hädan efter, om inte har du ju försökt iaf och då kanske du kan gå vidare med vetskapen att ni inte matchade så jävla bra ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

like ya style man!


   
SvaraCitera