Aviseringar
Rensa alla

Kär ...vad ska jag göra?!


Ämnesstartare

Jag har ett stort problem med en tjej . Jag skulle verkligen göra allt för att få denna tjej om hon skulle vara intreserad av mig.

Vi går i samma klass och har gjort det i ca 2 år . Vi e på fester tillsammans filmkvällar och umgås med andra i klassen hela tiden . Hon e bara så perfekt för mig . Vi har samma smak och humor gillar samma saker, går på samma kurser tillsammans etc.

Vi smsar exremt mycket och kan prata om det mesta med varann. så jag vet att hon inte vil ha ett förhållade med någon från våran klass för detta har liksom kommit upp .så jag vet att hon inte vill veta att jag e kär i henne.

Hon har även pratat om många killar hon gillar men som det inte funkat med så jag vet att hon är intreserad av andra . Jag hänger med denna tjej och en annan tjej i skolan . Vi går samtidigt på lektionerna och sammarbetar ofta . Folk har till och med frågat om vi e tillsammans . Svaret blir ju ofc nej alla gånger .Den andra tjejen jag umgås mycket med vet hur jag känner för henne .

Grejen e att desto mer jag pratar ,umgås ,etc kommer närmare henne så desto mer tycker jag om henne,hon litar även på mig berättar saker som inte vanliga kompisar vet . Jag har inte förstått att jag gillar henne föränn ca 2 månader tillbaka när jag började pratade med min andra tjej kompis om det .

För ca en månad sen hånglade vi på en fest och just då verkade det som om hon verkligen gillade mig . Jag har ingen aning om hon gillar mig på det sättet eller inte . men dagen efter festen skickade hon ett sms till mej och sa till mej att inte ta det seriöst . men allt har blivit så svårt . Jag kan inte sluta tänka på henne det blir ju inte lättare av att vi går i samma klass och vi umgås i skolan sitter med varann på lektionerna , och hela det där köret.

Jag har ingen aning om hur jag ska göra ! jag vet att hon inte vill vara i en relation med någon som hon går i samma klass med , hon träffar många killar på fester (strular mkt med andra), vi pratar och kan mycket om varann men jag e verkligen kär i henne och jag e 99% säker på att hon inte vet om det . Och det roliga e att hon e väldigt flörtig med mig . Så jag har ingen aning om hur hon känner. Och varje gång jag ser henne med någon annan kille blir jag fruktansvärt arg och vill döda allt och alla.

Ska jag försöka få min andra tjej kompis att liksom lirka ut något ur henne utan att nämna nåt om att jag tycker om henne? Jag har aldrig haft en riktig flickvän heller.

Ska jag försöka bara glömma henne ? Det e så stört så jag sitter och smsar med henne medan jag skriver detta...så det skulle vara lite svårt

Jag har alltså hamnat extrem jävla djupt nere i ”bara vara vän ” träsket. Men vad ska jag göra ?
Men jag vill absolut inte sabba vår vänskap för då skulle det bli extremt jobbigt i skolan .jag e störtkär men jag kan inte säga det...jag vill bara att hon ska he det så bra som möjligt ,därför säger jag inget till henne för jag vet att hon inte vill att jag ska vara kär i henne

(jag vet att detta är jobbigt att läsa men försök hjälpa mig !)

ÄNDRAT 2011-02-15 19:23
skiter i detta tror jag


   
Citera
Ämnesstartare

Seriösa svar tack !


   
SvaraCitera

Sorry to say it, men det verkar rätt klart att du är hennes bögkompis.

Ett klart exempel på detta är att fråga sig själv, om hon nu hade känslor för dig, varför skulle hon då vara med så många andra?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Sorry to say it, men det verkar rätt klart att du är hennes bögkompis.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

om hon nu hade känslor för dig, varför skulle hon då vara med så många andra?

För att kärlek inte är en bristvara.


   
SvaraCitera

En gång i bögkompisfacken, alltid i bögkompisfacket. Du är körd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry to say it, men det verkar rätt klart att du är hennes bögkompis.

Ett klart exempel på detta är att fråga sig själv, om hon nu hade känslor för dig, varför skulle hon då vara med så många andra?

Hon dricker ganska ofta och säger även att hon inte vill vara sån .


   
SvaraCitera

bögkompisar [love][blush]


   
SvaraCitera

Charlieboy:

Hon dricker ganska ofta och säger även att hon inte vill vara sån .

Sånt säger ju bara tjejer till sina

isola:

bögkompisar [love][blush]


   
SvaraCitera

du kanske ska försöka göra så att hon ser dig i nytt ljus, så hon uppmärksammar dig på ett annat sätt.
vara en extremt charmig karl eller så. försökt med avundsjuka-kortet genom att själv umgås med andra tjejer? [crazy]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull P Medlem
I dag 18:11

En gång i bögkompisfacken, alltid i bögkompisfacket. Du är körd

jag frågade vad jag skulle göra inte att jag ville att folk skulle kommentera min situation på samma sätt som någon redan gjort


   
SvaraCitera

Charlieboy:

ChickiBull P Medlem
I dag 18:11

Till höger i inlägget finns en liten knapp där det står "citera". Den är mycket användbar vad gäller citeringar. Markera texten du vill citera och tryck på knappen "citera", så vips, har du citerat.


   
SvaraCitera

Charlieboy:

Hon dricker ganska ofta och säger även att hon inte vill vara sån .

har hon inte kontroll över sig själv och vill att du ska tygla henne?


   
SvaraCitera

Charlieboy:

jag frågade vad jag skulle göra inte att jag ville att folk skulle kommentera min situation på samma sätt som någon redan gjort

[zzz][zzz][zzz] du är körd

Nachac:

Till vänster i inlägget finns en liten knapp

Höger [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du kanske ska försöka göra så att hon ser dig i nytt ljus, så hon uppmärksammar dig på ett annat sätt.
vara en extremt charmig karl eller så. försökt med avundsjuka-kortet genom att själv umgås med andra tjejer? [crazy]

tack för ett seriöst svar ! jag e alltid charmig mot henne med tanke på att jag gillar henne . avundsjuk taktiken tror jag inte skulle funka.


   
SvaraCitera