Aviseringar
Rensa alla

Kära dagbok


Ämnesstartare

Hej jag väljer att vara anonym av skäl okänt, men jag kan berätta lite om mig själv. Mina favorit färger är gul, vinröd, svart och vit. Jag är 17 år men fyller 18 i år, 98a. Jag har inte så många vänner eftersom jag lämnat de falska bakom mej, vilket var ett stort steg för mej. Jag väger 59kg, är 1m 59cm. Jag har adhd, jag hade stora problem med ångest och panik ångest tidigare, det har minskat väldigt mycket nu. Imorgon börjar jag en ny skola, folkhögskola faktiskt. Och det känns som en bra början, förutom mina tabbar dagarna innan kan typ förstöra allt. Men men, här är jag 😉

Okej allt började med den här killen jag var kär i, han var helt fantastisk, vi tyckte samma om i princip allt (förutom att jag inte var vegetarian).. Heh.. Vi hade kärlek som i film. Nånting hände han tappa känslor blablabla. Han var min första kärlek, och som för alla andra som fått sitt hjärta krossat så tappade jag det, totalt. Jag hade samma åsikter om allt fortfarande, bara mindre tro på kärlek. Mina föräldrar var inte direkt de bästa heller, och han, min första kärlek, fick mej att glömma det där dåliga i livet. Så när det tog slut så ramlade allt ner på mej igen. 3 år efter så bestämde jag att träffa min kompis, på donken såklart 😉 Och han sa att han skulle ta med en vän, vilket jag sa var helt okej. när vi sågs så föll jag direkt, vart helt jävla knäsvag... Hans så kallade vän var helt klart min prins. Han var på besök där jag bodde, och skulle tydligen stanna en vecka till. Vilken tur för mig 😉 Någon dag efter var vi hos min kompis och min prins var där, som förut spått. Jag la mej i sängen, på dom båda (som sov) och vi började fjanta oss. Jag och prinsen fick ögonkontakt, energin mellan oss skulle rädda hela vår planet. Min vän skulle gå å duscha, så jag och prinsen blev ensam. Vi fortsatte fjanta oss, men i ett ögonblick så kysste han mig. Romantiskt såklart, allt var perfekt. Spolar vidare, nyår, han rökte (det enda negativa) och jag var ju väldigt öppen med att jag ville att han skulle sluta. Sedan, så var det nyårs kyssen, också perfekt. Och för att salt till det lite så rökte jag. SJÄLVASTE GUDEN SJÄLV LIKSOM. Han gjorde mej till det sämre, och jag gjorde han bättre. Det var inte rätt. Jag började svära, och röka, knulla (med endast han då). Tills dagen kom då han gjorde slut, på grund av distansen. Ännu ett misslyckat förhållande, fastän jag inte ångrar ett jävla piss. Någon månad senare så låg jag med en modell, jag trodde det var nå speciellt, men efter vi knulla så hörde jag inte mycket av honom. Inget alls faktiskt. Efter ett tag så råkade jag på min prins igen. Vi hade inte pratat på typ ett halv år. Men vi funkade bra ändå, vi bestämde att jag skulle hänga med han hem. Det var ju trots allt lov ^^. Som jag trodde så bestämde vi för att försöka igen, dagen efter vi blev "tillsammans" så dog hans bästa kompis. Jag tröstade han så gott jag kunde, försökte finnas med honom så mycket som var möjligt. Vi höll ihop, i gott och ont, efter 4 månader hände samma sak, han förlora känslor, jag kan ha förlorat också men jag ville inte ge upp på grund av det? Jag visste hur bra vi båda mådde när vi väl var med varandra, i varandras famn. Ändå var det jag som gjorde slut, för att före eller senare så skulle han göra det. Ville bara få det gjort. Så jag hade totalt legat med 3 pers, efter 5 månader blev jag förtjust i en kille (han va oskuld) vi prata å prata å bestämde oss för att ses, vilket vi gjorde. (Jag var dock inte kär i honom, men man crusha ju) Jag skulle sova hos honom, och efter 5 månader får man någon sorts sexlust, iallafall jag. Så vi knulla, stolt som han blev att bli av med oskulden så var jag mindre stolt. Jag gav verkligen upp på min prins. Hur kunde det bli så... Mitt undermedvetna visste att unga förhållanden inte alltid är menade, så jag förtjänade en chans till å känna kärlek, inte ha den för evigt, utan bara för stunden. Efter att jag lät honom knulla mej fucking 3 gånger så drog jag hem. Oh glömde nämna att han sa att han älska mej, cirka 3 gånger. Jag nekade att han gjorde det tho. Efter jag kommit hem så var han väldigt off. Då förstod jag att han utnyttjade mej till å bli av med sitt äckliga V-card. Skitsamma tänkte jag, jag var ändå inte kär. Men det var ju jobbigt å bli utnyttjad på det sättet. Jag bröt iallafall kontakten helt och hållet med The Virgin och sedan efter ca 3 veckor så hamnade jag hos den här väldigt extremt snygga killen, tanken var inte att knulla, men så blev det. Ett one night stand. 2 dagar efter, samma sak, tills idag. Jag har bara legat 1 gång då jag verkligen älskat personen av dessa 6 gånger. Jag är äcklad av mej själv, och som karma kommer ja säkert klamydia eller något liknande. Nu har ni alla lite bakgrund om mej.


   
Citera

Jesus styckeindelning tack.


   
SvaraCitera

My dreams are her:
Jesus styckeindelning tack.


   
SvaraCitera

Alltså.. jaha. Diskussionsunderlag?


   
SvaraCitera

Intressant och givande berättelse! Jag förstår att det har varit svårt men jag tror att det löser sig. Det gör det alltid. Tänk bara positivt och försök se på framtiden ljust, trots allt. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Jesus styckeindelning tack.

Förlåt.. Var helt inne i mina tankar och tänkte inte på att försöka göra det läsbart


   
SvaraCitera

ingen styckeindelning tack 


   
SvaraCitera

S3ON:
ingen styckeindelning tack 

gFVUpfg.jpg


   
SvaraCitera

Fattar inte, är detta en novell eller frågar du efter hjälp? Tardig


   
SvaraCitera

Oj läste inte till slutet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Intressant och givande berättelse! Jag förstår att det har varit svårt men jag tror att det löser sig. Det gör det alltid. Tänk bara positivt och försök se på framtiden ljust, trots allt. Glad

Tack, skulle dock gjort det lite lättare för läsare och förstå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
Fattar inte, är detta en novell eller frågar du efter hjälp? Tardig

Det här är min dagbok, och ni får gärna kommentera hur ni tycker och tänker


   
SvaraCitera