Aviseringar
Rensa alla

Kära dagbok


Ämnesstartare

Ja. Vad ska man säga? Min bästa vän stöter på en kille jag varit kär i allt för länge. Orkar inte bråka med henne längre, så jag blockerade henne och kasta mobilen i väggen (två små sprickor å en stor över skärmen)..... Ärligt talat så är jag inte förvånad, hon har hållt på så här fram å tbx hela tiden och beter sej som en kaxig fjortis som precis blivit av mä oskulden. 

Iaf så är jag klar med henne, ni kanske tycker att jag är omogen etc. men jag har en tendens att bli lätt sur... Och ledsen... 

Vad tycker ni? Är det rätt eller fel? Eller inget?


   
Citera
adliT

detta e ett forum inte din dagbok


   
SvaraCitera

Finns även relations trådar du kan posta det här i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adliT:
detta e ett forum inte din dagbok

Finns inga regler. 


   
SvaraCitera

Det där är så svårt... Det kan anses vara omoraliskt och Hjärtlöst men samtidigt har alla rätt till att göra typ vad de vill... Hon får egentligen ta det mitt sitt egna samvete, det finns kanske inte mycket att säga till henne om hon inte förstår eller bryr sig om dig mer än honom. Kommer han före dig kanske det är viktigast för dig att avgöra om Du kommer före Henne, för dig själv. Står du inte ut med henne när hon vill vara med honom så är det bra att du distanserar dig från henne. 
Tänker mig att det kan vara bra för dig att svara på några frågor för dig själv;Hur kommer det sig att hon inte ville ha honom samtidigt som du ville ha honom, från början? Verkar det som att hon inte kan hitta någon som hon tycker om mer än honom? Passar de?
Har varit i en liknande situation och tänkt likadant, kom fram till att det var helt okej för mig att de var med varandra även om det inte alltid verkar rättvist och moraliskt. 

Förstår att det kan kännas väldigt jobbigt men försök att se det från ett realistiskt perspektiv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

formulärett:
Det där är så svårt... Det kan anses vara omoraliskt och Hjärtlöst men samtidigt har alla rätt till att göra typ vad de vill... Hon får egentligen ta det mitt sitt egna samvete, det finns kanske inte mycket att säga till henne om hon inte förstår eller bryr sig om dig mer än honom. Kommer han före dig kanske det är viktigast för dig att avgöra om Du kommer före Henne, för dig själv. Står du inte ut med henne när hon vill vara med honom så är det bra att du distanserar dig från henne. 
Tänker mig att det kan vara bra för dig att svara på några frågor för dig själv;Hur kommer det sig att hon inte ville ha honom samtidigt som du ville ha honom, från början? Verkar det som att hon inte kan hitta någon som hon tycker om mer än honom? Passar de?
Har varit i en liknande situation och tänkt likadant, kom fram till att det var helt okej för mig att de var med varandra även om det inte alltid verkar rättvist och moraliskt. 

Förstår att det kan kännas väldigt jobbigt men försök att se det från ett realistiskt perspektiv. 

Tack för din kommentar ❤️


   
SvaraCitera
Berit

hows it going


   
SvaraCitera

Inget tror jag


   
SvaraCitera

whatsmyname:

Finns inga regler. 

: D va


   
SvaraCitera

whatsmyname: Vad tycker ni? Är det rätt eller fel? Eller inget?

Är väl mest lite dumt kanske? En mobiltelefon kostar ju en hel del pengar. Att vara arg är som att dricka gift och hoppas att någon annan skadas av det. Icke!


   
SvaraCitera

PS här är våra regler  http://ungdomar.se/regler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
PS här är våra regler  http://ungdomar.se/regler

Jo, läst dom


   
SvaraCitera

förstår att du blir arg


   
SvaraCitera

finns så många fina killar. vrfr måste din kompis ha just honom som du gillar? jag hade varit snäll o låtit min kompis ha honom utan att bråka


   
SvaraCitera