Aviseringar
Rensa alla

Kära Göteborgare


reben

tkr ni gbg är 1 trevlig plats


   
SvaraCitera
reben

jag tkr inte d 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

material123:
Bor ganska nära göteborg. Räknas de? 

Söt


   
SvaraCitera

Bor 17mil från GBG, räknar mig som Göteborgare om det bli bråk mellan Stockholm/Göteborg/och Malmö...

... t.ex hockeysammanhang Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Ni kan inte dräpa oss. Ni kan steppa upp men vi knuffar bara ner er.

MVH fullblodsStockholmare

blir jag iaf halv-blodsstockholmare när vi gifter oss? GalenMVH vill vara av er art 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tkr ni gbg är 1 trevlig plats

nä Tumme ned vill hellre bo i sthlm, min mamma vill faktiskt flytta dit, men när det händer kmr jag bo i skottland såååå 


   
SvaraCitera

shatter:

blir jag iaf halv-blodsstockholmare när vi gifter oss? GalenMVH vill vara av er art 

Du ska lära dig flytande stockholmska till vår brölloppsdag, annars blir det inget.


   
SvaraCitera
reben

shatter:

nä Tumme ned vill hellre bo i sthlm, min mamma vill faktiskt flytta dit, men när det händer kmr jag bo i skottland såååå 

ok synd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Du ska lära dig flytande stockholmska till vår brölloppsdag, annars blir det inget.

jobbar på deCool går runt och säger neeeeeeeeej mest hela tiden och lägger till ett "is" på varenda ord 😉 ostis, grisis, julis, sötis, snällis a du fattar XD


   
SvaraCitera

shatter:

jobbar på deCool går runt och säger neeeeeeeeej mest hela tiden och lägger till ett "is" på varenda ord 😉 ostis, grisis, julis, sötis, snällis a du fattar XD

Nää. Jag fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Nää. Jag fattar inte.

    
Rodnar du kan skippa till typ 1:50 haha xD


   
SvaraCitera

gbg är mitt andra hem, kunde varit född där om det inte vore för min farsa som fick värsta feta jobberbjudandet här. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
gbg är mitt andra hem, kunde varit född där om det inte vore för min farsa som fick värsta feta jobberbjudandet här. Gråter

kom hiiiitttt <3 Drömde om dig inatt förrestenTardig var weird... träffa till och med din mamma Rodnar


   
SvaraCitera

skåningar på um

jag, reben, amsi, untoucble, rödingajävel, fruliten, city mormor...för få Ledsen


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:
skåningar på um

jag, reben, amsi, untoucble, rödingajävel, fruliten, city mormor...för få Ledsen

Aaron väl? 

shatter: kom hiiiitttt <3 Drömde om dig inatt förresten var weird... träffa till och med din mamma

shiiiiet Rodnar hur såg min moder ut i din dröm? 


   
SvaraCitera