Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Oct 2007, 23:01 Hur ska man göra för att få nån att älska en ? och säg inte sup ner na lr sånt ^^
Mario Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 26 Oct 2007, 23:02 Sup ner dig själv och ragga. Jag lovar att hon älskar dig ;);;););)););)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Oct 2007, 23:03 Få denne att notera att du existerar är en bra början. Var dig själv, blir det inget så blir det inget. Bättre än att ständigt försöka vara någon annan för att få någon att älska en.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Oct 2007, 23:54 HEMLIGHETSFUL:Du måste bjuda på dej själv.haha det är inte svårt ;) gör jag varje dag :D Mario:Sup ner dig själv och ragga. Jag lovar att hon älskar dig ;);;););)););)Hahah Inte svårt heller :D gör jag varje dag också :D
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Oct 2008, 21:23 Du måste få mer status, säger min syster fortfarande . Är du tjej måste du bli snyggare, säger min bror fortfarande . Jag vet fortfarande inte
Jillie Kaaret Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Oct 2008, 12:14 Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner