Aviseringar
Rensa alla

Kärlek.


Ämnesstartare

Hur förklarar man bäst att man älskar någon? [sad] Känns jättesvårt just nu. Vet att jag älskar två personer men vet inte hur jag ska säga det. Vill inte vara för påträngade. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

gör ej[blush] blir ba kasst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

gör ej[blush] blir ba kasst

Kändes som om det skulle kunna fungera nu. [sad] De får mig att känna mig så inkluderad som det är. [sad] Fast kanske bäst att vara nöjd med det jag har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah vet att de chens som man ba måste säja de ibland men!![blush] säj det till en kudde ist, eller nåt

säj de inte till hen iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssna inte på tick.
Klart att du ska tala om det! Om ni står varandra nära så blir man jätteglad av att höra sådant. Om det är killen i kassan på ica det handlar om så kanske du ska... baka in det lite mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

säj de inte till hen iaf

Till dom* Kanske. Vet inte om jag vågar. [sad]

isola:

Klart att du ska tala om det! Om ni står varandra nära så blir man jätteglad av att höra sådant. Om det är killen i kassan på ica det handlar om så kanske du ska... baka in det lite mer.

Nä. Vi är ganska nära. [sad] Har sagt att jag älskar dom, men tror inte dom förstod exakt hur mycket dom betyder för mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Har sagt att jag älskar dom, men tror inte dom förstod exakt hur mycket dom betyder för mig...

"Jag vill bara att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig *kramkram*"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"Jag vill bara att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig *kramkram*"

Är det verkligen så enkelt? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man säger att man har så pass starka känslor för personen att det skulle kunna sammanfattas i kärlek. onödigt att göra det svårare än vad det behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Är det verkligen så enkelt? [sad]

ja!


   
SvaraCitera

Med ord. Ärligt.
Det var en gång som jag försökte förklara min kärlek för en tjej genom enbart gester.
Hon lämnade rummet när jag kom till juckrörelserna.

Så min rekommendation är ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lyssna inte på tick.

tänk om du å ja hade kommit jättebra överens irl, tänk va sur du hade blitt då[crazy][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tänk om du å ja hade kommit jättebra överens irl, tänk va sur du hade blitt då[crazy][blush][blush]

haha varför skulle jag????? är väl du som skulle bli. eller inte våga äta någonting jag varit närheten av pga rädsla att jag ska förgifta dig pga ditt manliga kön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

är väl du som skulle bli. eller inte våga äta någonting jag varit närheten pga rädsla att jag ska förgifta dig pga ditt manliga kön

ne-e skulle ja inte alls![blush] Du som e så hatisk, men hade du träffat en normal mänska hade du upptäckt att de inte alls e så äckliga[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

e-e skulle ja inte alls![blush] Du som e så hatisk, men hade du träffat en normal mänska hade du upptäckt att de inte alls e så äckliga[blush]

haha men vilka förutfattade meningar!!!
förgiftar inte alla heller [sad]


   
SvaraCitera