Aviseringar
Rensa alla

Kärlek är ett helvete, hjälp tack?


Ämnesstartare

PollyPop:

Fattar inte, förklara..?

Unexpected förklarade det på ett bra sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag tolkar det inte som att han kan dumpa sin flickvän för en random snygg tjej.

Väldigt bra svar, tack tack! Bara att gå vidare, ja vill ju finna kärleken så svårt fan.


   
SvaraCitera

PollyPop:

Väldigt bra svar, tack tack! Bara att gå vidare

Varsågod och lycka till.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Jag tolkar det inte som att han kan dumpa sin flickvän för en random snygg tjej.

Tyckte hela ditt inlägg var bra, jag fick också intrycket av att det verkade vara en ganska bussig kille. Typiskt tjejer att missförstå totalt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Tyckte hela ditt inlägg var bra, jag fick också intrycket av att det verkade vara en ganska bussig kille. Typiskt tjejer att missförstå totalt [crazy]

Jag fattar nt mkt, assu ja tog d som typ att han tyckte ja va söt o så och bara att det var otur för MIG att han hade flickvän. Men ja? HAHAHA [blush]


   
SvaraCitera

Andy91:

jag fick också intrycket av att det verkade vara en ganska bussig kille.

Exakt, jag förstår inte hur man kan få hans agerande som dåligt. Han säger att hon är trevlig och snygg, men att han inte är intresserad på det sättet eftersom han har en flickvän.

Han hade dock varit ett svin om han hade legat med henne och sen berättat om sin flickvän.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Jag tolkar det inte som att han kan dumpa sin flickvän för en random snygg tjej.

Jag älskar det faktum att du skrivit det längsta och mest seriösa svaret i den här tråden. Så himla kul.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag älskar det faktum att du skrivit det längsta och mest seriösa svaret i den här tråden.

Jag har tråkigt på jobbet, och jag störde mig på att alla tyckte att killen var opålitlig och ond. När han i själva verket var rätt schysst jämfört med hur många andra killar skulle ha varit 🙂


   
SvaraCitera

Gryphon:

Jag tolkar det inte som att han kan dumpa sin flickvän för en random snygg tjej.

Snäll gryphon ;SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


   
SvaraCitera

PollyPop:

Ska jag bara släppa honom?

Ja, om han har flickvän så finns det inte så mycket att göra.


   
SvaraCitera

Stronghold:

Snäll gryphon ;S

Jag är trött på att alla killar framställs som otrogna svin. Det är vi inte, merparten av oss är faktiskt snälla 🙂

Och håll med om att killen inte har gjort något fel egentligen?

Jag tycker att han skötte det hela rätt snyggt faktiskt, han var snäll mot tjejen han träffade och han var snäll och respekterade sin flickvän.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Jag är trött på att alla killar framställs som otrogna svin. Det är vi inte, merparten av oss är faktiskt snälla 🙂

Sant, är kvinnor som är slampor inte männen 🙁

Gryphon:

Och håll med om att killen inte har gjort något fel egentligen?

Jag tycker att han skötte det hela rätt snyggt faktiskt, han var snäll mot tjejen han träffade och han var snäll och respekterade sin flickvän.

Ska jag vara ärlig så såg jag en wall of text blandat med hennes avatar/namn att jag valde att ignorera texten[blush]

Men du brukar ha rätt så jag antar att du hade det i detta fallet med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag tycker att han skötte det hela rätt snyggt faktiskt, han var snäll mot tjejen han träffade och han var snäll och respekterade sin flickvän.

Han gjorde inget fel, de tycker jag inte. Jag vet nu efter att han berättade för sin flickvän om mig. Och jag vet vem hon är, och jag sa att jag verkligen inte ska sabba för dom, men jag måste ju också då säga vad jag tycker liksom. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Stronghold:

Sant, är kvinnor som är slampor inte männen 🙁

Precis, det vet ju alla 🙂

Stronghold:

Men du brukar ha rätt så jag antar att du hade det i detta fallet med.

Precis, det vet ju alla 🙂

PollyPop:

Jag vet nu efter att han berättade för sin flickvän om mig.

Det tyder bara ännu mer på att han faktiskt är en schysst kille och att hans flickvän har tur 🙂

PollyPop:

men jag måste ju också då säga vad jag tycker liksom.

Jag kan förstå att du kanske trodde att han också var ute efter en mer romantisk situation. Synd att han hade flickvän, annars hade det nog gått hur bra som helst 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag kan förstå att du kanske trodde att han också var ute efter en mer romantisk situation. Synd att han hade flickvän, annars hade det nog gått hur bra som helst 🙂

Ja det tror ju ja med! Men man kan ju ha tur och vara singel när han kanske gjort slut med henne i framtiden! 😉


   
SvaraCitera