Aviseringar
Rensa alla

kärlek.../feg jävel


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag började gymnasiet för nån vecka sen, och jag tror att jag börjar att bi intresserad av en kille i min klass.... han har kollat på mej lite, antagligen för att jag kollat på honom. Och våra blickar har mötts, men då har han fort kollat bort. (vet inte hur jag ska tyda det)
Det ENDA jag vill just nu är att lära känna honom, men som den blyga tjejen jag är så går jag sällan fram till killar och startar en konversation. En sak som gör detta ännu svårare är att det finns en till tjej i min klass som pratar as mycket med honom och är med honom på raster och grejer (som ni fattar är det störande)
Har ni tips och råd? ska jag adda honom på facebook? vad som helst 


   
Citera
Kudhos

Vill du lära känna snubben så måste du ta steget. Om du visar dig inte intresserad så kommer han tro att du inte är intresserad. 


   
SvaraCitera

Du kanske ska pröva att bli kompis med tjejen som killen hänger med, och sen när ni är bra kompisar så kan du ju fråga om hon är på G med honom, om inte så kommer du ju komma närmare killen av att vara kompis med henne eftersom du sa att hon brukar hänga med honom. 🙂


   
SvaraCitera

Du bör gå fram och prata med båda och försöka att hänga med killen mer och typ fråga om nummer och om ni kan träffas t.ex. Det är inte farligt att gå fram, det säger bara att man är modig.

JAg tycker att Kudhos och Queen_As alternativ är bra men gör so mdu vill, men jag tycker att mitt alternativ är bäst 😉


   
SvaraCitera