Aviseringar
Rensa alla

Kärlek? Förtjust? Gillar han mig? Drömmer jag bara?..


Ämnesstartare

Hej!

Det är en kille som tränar på samma ställe som mig. Vi snackade en gång eftersom det krånglade lite med en grej och han jobbar där (runt 18-20 år kanske). Sen gymmade jag själv en annan gång, då kom han och sina kompisar. De var flera stycken och jag var ensam så vågade inte säga något, men de gick och ställde sig bredvid mig. Alla såg sjukt besvärade ut eftersom ingen sa hej, tillslut gick de där ifrån. Haha sjukt pinsamt xD Jag mötte honom igen utanför träningen. Han var på väg bort från oss, men så fick han syn på mig och då vände han håll, så han gick förbi mig och då sa vi hej, sen var vi på gymmet båda två. Jag hade två kompisar med mig och han hade två kompisar. Sen sätter han sig så att han kan se oss, mina kompisar glor söner, men jag vågar inte så tror inte han kollar? Eh ingen aning. Jag vet dock inte om han har flickvän heller, skulle inte förvåna mig eftersom alla mina vänner och även kvinnor tycker att han ser jätte bra ut. Varför skulle han gilla mig är då min fråga.. Jag ser inte så'' jätte bra'' ut, men hoppas kan man ju alltid göra. 

Tror ni han gillar mig eller inte? Det kanske är lite svårt att avgöra, men har ni några andra tecken jag kan kolla efter om han gillar mig eller ska jag bara släppa honom helt. Det kanske inte ens är värt att lägga ner min tid på detta, men han gör mig glad!


   
Citera

Ja, verkar som han är intresserad av dig.

Give it a go


   
SvaraCitera
mynona

Varför skulle han annars stirra på dig och intressera sig för dig om han inte var intresserad


   
SvaraCitera

Gillar dig? Han känner ju inte ens dig. Men jaa lär känna honom så får du veta


   
SvaraCitera

Om du börjar prata med honom en del och visar att Du är intresserad av honom kanske och förhoppningsvis att ni kommer varandra nära och börjar gilla varandra på ett mer plan över det normala.

Lycka till, ni kanske blir ihop 😉


   
SvaraCitera