Aviseringar
Rensa alla

Kärlek gör ont


Ämnesstartare

För några veckor sen när jag var i skolan så gick jag och min kompis till en kiosk som ligger nära vår skola och framför oss gick några killar i vår klass, vi kom närmare dom och då sa en kille " han gillar dig " till mig, och peka på killen, och så sa en annan kille " ja det gör han, berätta nu vad du sa på bussen " och killen som dom sa gillar mig sa " (mitt namn) jag älskar dig och så kramade han mig, jag blev jätte förvånad och samtidigt väldigt osäker på det. Efter denna dag har jag tänkt på vad som hade hänt varenda dag och då insåg jag att jag verkligen gillade honom också jag blev jätte glad, men efter allt det där så har han inte sagt någon ting till mig vi har inte snackat i skolan eller något... Det sårar mig verkligen, liksom menade han det eller inte ? När jag kommer hem så tänker jag på det och gråter....  Jag vågar inte fråga honom om han verkligen menade det för om  han inte gjorde det blir det jätte pinsamt, och det får inte hända , men jag vill så gärna veta om han mena det eller inte, och jag själv tycker att man inte ska gå fram till vemsomhelst och säga att man älskar personen, det ska man inte, så vad ska jag göra? 


   
Citera

fråga om han vill ses efter skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag skulle aldrig våga det .... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
fråga om han vill ses efter skolan.

Skulle nog aldrig våga det 


   
SvaraCitera

Att han älskar dig låter ju lite otroligt eftersom ni inte känner varandra, men nu har du ju en anledning att prata med honom iaf. Fråga skämtsamt om han fortfarande älskar dig eller ngt och gå vidare därifrån.


   
SvaraCitera

Jag har sagt så till många, och aldrig menat det. Aldrig trott att någon tror på det heller. Antagligen menade han inte det men är förmodligen  intresserad iallafall 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Att han älskar dig låter ju lite otroligt eftersom ni inte känner varandra, men nu har du ju en anledning att prata med honom iaf. Fråga skämtsamt om han fortfarande älskar dig eller ngt och gå vidare därifrån.

Asså vi känner varandra väldigt bra, har gått i samma klass i 3 år 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:
Jag har sagt så till många, och aldrig menat det. Aldrig trott att någon tror på det heller. Antagligen menade han inte det men är förmodligen  intresserad iallafall 🙂

Okej i vissa lägen kan man ju skämta och säga att man älskar någon, men fortfarande hur fan ska jag veta känns jävligt pinsamt om jag frågar honom och det inte är så..


   
SvaraCitera

Lovedepp:

Okej i vissa lägen kan man ju skämta och säga att man älskar någon, men fortfarande hur fan ska jag veta känns jävligt pinsamt om jag frågar honom och det inte är så..

Fråga inte honom, tolka det bara som ett tecken att han är intresserad, inte älskar. Ta kontakt med honom och umgås mer med honom bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Fråga inte honom, tolka det bara som ett tecken att han är intresserad, inte älskar. Ta kontakt med honom och umgås mer med honom bara?

Vi går ju i samma klass så klart att jag kan snacka med honom, och se om han är intresserad, fast vet typ inte hur , försöker att få en chans att snacka med han men det e svårt.


   
SvaraCitera

Lovedepp:

Vi går ju i samma klass så klart att jag kan snacka med honom, och se om han är intresserad, fast vet typ inte hur , försöker att få en chans att snacka med han men det e svårt.

Hälsa oftare? Snacka med honom om vad som helst, fråga lite saker, reta honom, håll mycket ögonkontakt, le osv. Inte för överdrivet!! Och sen hinta om att du vill umgås privat/bjud ut honom. Om du och dina kompisar brukar festa kan ni ju festa tillsammans med han och hans kompisar.! Om du frågar honom om han älskar dig kommer han däremot tro du är desperat, det är inte bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Hälsa oftare? Snacka med honom om vad som helst, fråga lite saker, reta honom, håll mycket ögonkontakt, le osv. Inte för överdrivet!! Och sen hinta om att du vill umgås privat/bjud ut honom. Om du och dina kompisar brukar festa kan ni ju festa tillsammans med han och hans kompisar.! Om du frågar honom om han älskar dig kommer han däremot tro du är desperat, det är inte bra.

Aa ska försöka med det, inga av mina kompisar är " fest typer " vilket är jävligt tråkigt. Jag vill verkligen inte låta desperat, kommer inte fråga honom om han älskar mig det kommer verkar väldigt desperat, men ja ska försöka snacka med honom imorgon i skolan så får vi se vad som händer. 


   
SvaraCitera